.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "myślałam", strony 1 - 15 z 826

Rysio sie pojawil.Na wats uppie.Juz sie ucieszylam bo myslalam ze cos sie stalo.Przynajmniej teraz wiem ze nie odzywa sie specjalnie.Moze na prawde mnie nie chce i...

Jeszcze 7 miesiecy temu, myslalam ze nie bede miala nikogo, ze juz bd sama... ale tak sie nie stalo :) W marcu 2010 poznalam chlopaka o imieniu Dawid... Bylo fajnie,...

Po spotkaniu z Ryszardem.Myslalam ze sie skonczy na placzu a potem opowiadajac sobie w srodku jak bylo faajnie to za kazdym razem bede rzucac sie w wir podniecenia.A...

http://www.xdpedia.com/obrazki/kochac_to_takze_pozwolic_komus_odejsc_20245.jpgNie mozna nikogo trzymac na sile.Jesli Ryszard bedzie szczesliwszy z inna to pozwole mu...

Czemu ja musze miec tak przewalone zycie?czemu nie oge byc w koncu szczesliwa?moj dziadek do domu po rzeczy juz przyjechal.Zobaczyl ze wszystko wystawione to i sie...

Ryszard mial przed sobą jakis grzech.Nie wiedzialam o co chodzi ale mialam milion mysli co to moze byc.Niestety nie trafilam.Bo tym grzechem jest malzenstwo.Nie...

http://www.temysli.pl/upload/images/medium/2013/01/0_0_0_1657657387.jpgA przynajmniej tak mi sie wydaje.Kazdy mowi ze ja silna.To co ja przezylam to jak na moj wiek...

Albo poprostu musze odciac sie od ludzi.Od wszystkich.Jak nie w lbn to w Katowicach.W Katowicach poznalam 2 fajne kolezanki.Bylo spoko poki ja nie weszlam w...

http://www.uczuciowa.pl/upload/20150718003345uid1.jpgCo do Ryszarda.Ze jestem jego kolem zapasowym.Ze to ze nie mozemy byc razem wiec on jest nadal z zoną a ja jestem...

Z tej Sylwii.2 juz dzieci ma,ciagle siedzi na necie i pisze gdzie ona na imprezy nie idzie.Ze ten Krzysiek z nia wytrzymuje.Przeciez ona musi mu dawac dzieci pod...

Ryszard mi napisal ze wydzwanial na policje za moja sprawa.Nie chcial bym poprostu ja to znow drazyla.Ogolnie jak to przeczytalam zbladlam.Nie wiedzialam ze on takie...

Wtedy nie myslalam ze mialam juz nie pisac bo zerwal znajomosc.Bylo mi zle a w nim mialam oparcie.Rowniez zadzwonilam do Toski i napisalam do Piotrka.Co potem Toska...

Pisze z Ryszardem.Ma widac do mnie zal i wiem o co.Pewnie przecytal sobie w blogu ze on jest dla mnie do ruchania tzn ja dla niego i takie tam.Hmm po pierwse przeciez...

I to jeszcze w Andrzejki.Oczywiscie zlozylam mu zyczenia tzn Andrzejkowi ale do rzeczy.Wstajac nie wierzylam wlasnym oczom.Dzwonil do mnie jakis obcy...

Ktos z anonimu zadzwonil na moj tel ze tata moj nie zyje.Nie wiedzialam co kto.Poryczalam sie a potem nie myslac dzwonilam na telefon taty.Nie odzywal sie.Jakby to...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..55 56

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin