.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "mysle", strony 1 - 15 z 2417

Podobno paraliz senny jest najgorszy.Mozesz sie z niego juz nie obudzic.Wiem ze to prawda bo tez i widzialam program na ten temat.Ze w snie umierasz alee i w zyciu...

Czasem mysle czy jestem dobra przyjaciolka dla Piotrka.Bo poki co to on tylko mi pomaga we wszystkim a ja co?nawet czesto juz go zawodze bo wchlonelam sie tak w prace...

A co mysle? Hmmm... Wlasciwie to nic... Wszystko jest takie dziwne... nic mi sie nie uklada. Teraz jeszcze wyszly jakies spory pomiedzy mna a moimi kumplami......

i siedze a wlasciwie tomyslalam jak chodzilam , ale mniejsza z tym... w kazdym razie, mysle sobie tak... czy jestesmy w zwiazku, czy jestesmy sami to i tak jak...

moj blog nosi nazwe "gwiazdy-na-ziemi" wiec gwiazdy nietylko muzyczne ale takze filmowe od dzis bede zamieszczal zdjecia z poszczegolnych filmow a wy w komentarzach...

https://www.xdpedia.com/obrazki/oddziel_sie_od_przeszlosci_i_sprobuj_zaznac_18558.jpgNie kocham Rysia.Z kazdym dniem zaczynam nie czuc juz po nim takiej pustki.Moze...

Hmm mysle o Piotrku.Teraz jak znam o nim prawde to i mysle inaczej.Zaczynam wszystko u niego rozumiec.Choc jeszcze troszke nie jest mi latwo sluchac jego opowiesci ze...

Tak.Rok mija jak Rysio mnie wystawil do wiatru.Czy to mnie boli?sama juz nie wiem.No niby mysle o tym ale chyba juz tak bardzo nie boli.Czy zapomne?moze niech mi to...

Juz sie bardzo z tego ciesze bo juz mam dosc.Potrzebuje wolne.8 bede miala bieznie to i taki zachwyt.No i w te wolne planuje pojechac do matki na 1 noc to i tak duzo...

Wczoraj mnie cos wzielo.I...nie wiem jak to ocenic.Mialam intymnosc ze starszym facetem.Wiedzialam ze ma udar a raczej mial.Bylo tak ciezko ze normalnie sie...

Zawsze i wszedzie są wojny.Czasem z nimi nie da sie wytrzymac.Ja mam tak samo.W pracy.Niby to nie powinno mnie obchodzic ale jednak obchodzi.Tam gdzie są afery tam...

Takie drobne z Piotrkiem,nic wiecej.Ale...od dluzszego czasu nawet tego nie robimy,Nie chce,mam obrzydzenie do siebie w taki sposob.On o mnie wszystko wie i to...

Gadalam z kolezanka o tym by najlepiej sobie to zrobic.A teraz mysle po co?z jedna kolezanka mi gadala ze nie bede miala okresu tylko bede miala odczucia okresu,bede...

Tak mi ta kolezanka opowiadala o swoim sexie z ukochanym ze ja sobie odrazu pomyslalam o Rysiu.Testowalam Pawla i bylo beznadziejnie a jesli juz chce miec ten dobry...

Nie spodziewalam sie tego,powaznie.Napisal czy nie mialabym przeciwko gdybysmy sie pobawili na mojej podlodze.Napisalam mu prawde co na ten temat mysle...ze go kocham...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..161 162

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin