.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "mysle czuje czego", strony 1 - 15 z 37520

Powód wykorzystuje filmy cookies, by było gdyby wyrażasz aprobatę na korzystanie cookies, będą one odnotowane w przypomnieniach twojej przeglądarki. Do tej pory,...

Wyjątkowo lub na szczęście, własnego bytu nie można podmienić czy wywrócić jak znoszoną parę butów, nie można nabyć na Allegro następnej psychiki, by nią zastąpić...

Wysłałem ostatnio kilkanaście sąd do tego samego środka mojej osoby.To z czym te sądy wracały było nieprzekonywujące. Pewien przyjaciel powiedział mi jakiś czas temu...

"Wszystkie mosty które między nami rozwiesiła noc Kruszą się jak szkło w świetle dniaI coraz dalszy jesteś mi i znów nie znam Cięwięc kim był ten człowiek z którym...

mysle.... czuje... widze... slysze... snie... marze... pragne... tesknie... kocham... tylko ciebie!!!

Dziękuję wam ślicznotki moje wy ! Gdyby nie wy nie byłoby mnie,Gdyby nie wy nie byłoby notki teraz.. I nadal czuje się słabniutka.. I nadal czuje(....)Ból serduszka.....

Siedze i myśle. Co napisac? Sama już nie wiem co czuje. Czego chce? Kurde. Trudne to ;/ Koniec roku szkolnego. Wakacje. Oceny dobre. A ja biadole. Ten...

Drogi Pamiętniku... Przepraszam, że zawracam Ci głowe...wybacz, że znów pisze do Ciebie jakaś nastolatka...ze swoimi dla innych nieważnymi...

Moja szkoła jest zjebana - olewam to i własnie dlatego nie bede sie rozpisywala o tym :) ale dzisiaj z niej wracajac (juz po "oposzczeniu" Zuzi ) spotkałam mojego...

~#~ Przepraszam ze pisze 3 notki wciągu dnia .. ale musze to z siebie wyzucic ... ~#~ Krzyczał na nią . Że dlaczego chciała zabić Uchihe i czerwonowłosą . Że...

Dziś dzień mineł tak szybko:)Nawet go nie zdążyłam zauważyć:)Ale to mi nie przeszkadza:)Czym predzej się skończy zima:)Tym lepiej:)Lubie czasem zime:)Ale w tym roku...

nie mam juz na to sily. Ty tez nie masz. Wiemy o tym. Gubie sie w ramach tego, jak byc powinno. "Wiem jak jest. Podjelas decyzje." "Ja juz tego nie rozumiem. Kim...

change your heart. nie ma niczego, nie ma niczego, nie ma niczego, nie zblizaj sie do mnie. mysl o wyprowadzce rozcina mi serce na pol. staram sie myslec jak ...

dziś już wiem ...miesiac w Polsce był najgorszym przezyciem dla mnie...miliony wspomniń nawiedzały mnie codzinnie..uciekłam by nie mysleć a i tak cała droge...

Zacznę od tego że kiepsko się wysypiam ostanio. Wieczory spędzam z zapiskami Leszka, mądrościami Wojtka i panczami Erosa! Wstaje z bolem plecow…   Mój...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..2501 2502

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin