.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "mysli", strony 1 - 15 z 1959

nie chce-uzaleznienia mysli tylko od ciala.zawsze z ciekawoscia ukrywana.i jeszcze raz chcialabym zobaczyc.to juz cztery lata....powinnas byc zachlanna.a potem jak...

Nie moglam wczoraj zasnac.Nie pozwolil mi ten dziwnie znajomy bol w sercu, jakby niepokoj.Jakby lek czegos, co bylo.Czegos,co bedzie.Lek przed zyciem.Przed...

tak wiele mam do napisania ze az nie wiem od czego zaczac wiec chyba nic nie napisze... ehh ciezko zebrac mysli, w glowie kolowrotek, ciagle to samo, przezywam chyba...

Wczorjasze wyjscie na piwo spowodowalo ze zaczelam sie zastanawiac nad: 1. gdzie podzialo sie to cudowne Alibi gdzie przychodzili studenci ubrani po wiejsku leciala...

Wbrew wszystkim sytuacją jakie zdarzyły się ostatnio mam dziś bardzo dobry humor. I z tym też humorem, ale krótko przyszło mi oceniać pannę Kaję, której blog znam...

  tylko nos mam zakatarzony. Wogole glowa mnie boli, zimno mi. Nic tylko narzekac. Na wszystkich i na wszystko ;/ W szkole jakos bylo. Ostatni wf, ale i to sie...

tyle mysli w glowie narastających. moze przez ten parszywy stan nie wiem nie chce przypuszczac.ale jet dobrze.. wiele zemnie mysli juz odplynelo zanim odpailam neta...

Siedzę sobie tutaj samotnie odpływając myślami w rytm muzyki. Tu gdzie myśli me bładzą szukajac odpowiedzi i swojego miejsca. Każdy wdech i wydech staje się...

oki, reszta wiesci moze poczekac, ale... Dzien Mysli Braterskiej byl wczoraj i z tej okazji zamieszczam madra mysl dla wszystkich skautow oraz tych, ktorzy maja po...

Drogie Druhny i Druhowie! Idea Dnia Mysli Braterskiej jest niesmiertelna. Nie podlega czasowi, starzeniu sie, ani żadnym innym ograniczeniom. Jest czastka, jaka...

Heh...nie wiem jak to ujac.. ODDaLamY Sie Od Siebie... Tyle mysli w mojej glowie..tak bardzo bym chciala..je z Siebie wyrzucic...lecz...nie potrafie... Tak bardzo bym...

dzis juz drugi dzien swiat... dalsze udawanie zgranej rodzinki.... coraz czesciej nachodza mnie "czarne mysli" dobijaja mnie problemy i na dodatek ta...

SWIETA -nie koniecznie musza byc polaczone scisle z religia,wkoncu kiedys wcale nie bylo to swieto chrzescijanskie...w wielu regionach swiata jest to poprostu...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..130 131

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin