.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "na koniec wakacji", strony 1 - 15 z 22648

szkoda że już jest koniec wakacji.Ja byłam na wakacjach w górach a dokładnie w Beskidzie Sądeckim.mieliśmy tam chiński domek pod numerem 17. Byłam tam w domku...

Koniec wakacji za 5dni!!Wiec nie będe juz tak czesto na blogu!!I niebede tak czesto pisała!!!Wiec bede pisała jak bede miała wolna chwilke!!Postaram sie pisac nowe...

Dzięki i jeszcze raz dzięki za te cudowne komentarze!!! Z wielkim żalem to mówię i jeszcze na dodatek to prawda że Zanie długo szkoła czyli koniec wakacji , ogólnie...

Nie długo koniec wakacji i lata:( i zacznie sie szkoła!!! nie wiem jak ja sie znów przyzwyczaje tak rano wstawac i ciogle uczyc sie uczyc sie i sie uczyc :( ehh...

Hej!!Nie długo koniec wakacji!!No dobra jeszcze miesiąc leniuchowania i...do szkoły! No to muszę kończyć.Ale zanim skończę pisać tą noteczkę to proszę o jedno:...

witam dawno o sobie nie pisalam bo nie bylo co pisac...;(heh wlasnie moja sasiadka wrocila z niemiec wczoraj poszlysmy na szczyrzyc i spotkala tego swojego smocura o...

Jak każdy wie już koniec jest wakacji niestety...mialam peełen luz no i żadnych problemów. A teraz....bez komentarza nie chodzi choćby mi tu o nake chociaż jestem już...

to juz jest koniec wakacji!! dzis jest 31sierpień... trzeba juz myslec o szkole :( a tak fajnie było :(:( ale sie skonczyło... !!PODSUMOWANIE!! Wakacje...

Dobra. Wakacje się kończą, a mnie nagle wzięło na pisanie bloga. żadnego nie prowadziłam zbyt długo, nie mam cierpliwości do takich rzeczy. Notki nie będą długie - to...

Wszystko w proszku. Po pokoju krążą jak w niebycie części garderoby, po umyśle pałętają się niedokończone sprawy, nieodbyte spotkania, nieprzeprowadzone...

Choleraaaaa........Ze tez juz wakacje sie koncza :/  Szkoda :( Bede za nimi tesknic! Zwlaszcza za tymi spotkaniami z Martusia ;* Za tymi naszymi pogawedkami,...

Zauważyłam, że prawie wszyscy dziś o tym piszą.I nic dziwnego.Choć te wakacje były najgorszymi w moim życiu to i tak nie mam zamiaru iść do szkoły-ale co ja mogę?Nic,...

Cze , Dziś cały dzien musze siedziec przed kompem i tv bo koniec wakacji już niedługo . Dziś pierwszy września a trzeciego do szkoły :( . I jeszcze będzie trzeba...

wakacje... najpiekniejszy czas w roku. mozna je spedzic na obozie, wyjezdzie z rodzicami lub znajomymi, albo spedzic je w miescie. dzisiaj jest ostatni dzien...

koniec wakacji... wiem wiele ludzi sie smuci bo trzeba wrócić do szkoły. A ja się smucę z innego powodu. W czasie wakacji można poznać wiele nowych fajnych ludzi,...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..1509 1510

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

na koniec wakacji ‹› kod na kase do ‹› krzy ‹› Soul eater ‹› cool ‹› Mam romans ‹› kamyska-moje-wiersze ‹› fotki ‹› hip ‹› historia nazwy ‹› turystyka ‹› Poddasze szablony ‹› peja ‹› bzykanie dzieci ‹› iza ‹› harry potter opowiadanie ‹› gdzie sie wpisuje kody do pet party ‹› strony 3827 ‹› Kim Sertori ‹› o rodzinie ‹› kwiaty -roze ‹› kod na kanape do panfu ‹› die x kao ‹› czarna broda ‹› stefan ‹› basic element ‹› szeroka lista ‹› sex z tatusiem ‹› Pamela Polak ‹› rozdzia ‹› naruto konan ‹› serce matki ‹› nowe blogi ‹› mom and syn ‹› opisy lata ‹› perfect-world ‹› per party gra ‹› mama z synem ‹› los melinos ‹› Sex cipki ‹› kody na kas ‹› sex z siostrom ‹› numer gg do sterlinga kinga ‹› gry pet party ‹› evanna lynch ‹› tiny ‹› Tom Balan ‹› fill ‹› gry na nk pet party ‹› kocham ‹› focus ‹› woda ‹› nocne ‹› jedni na swiecie maja palace ‹› zesp

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin