.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "na pieniadze", strony 1 - 15 z 343

Za pieniadze mozna mieC zegarek, ale nie czas. Za pieniadze mozna mieC budynek, ale nie dom. Za pieniadze mozna mieC seks, ale nie milosC. Za pieniadze mozna mieC...

Pojechalam do dentysty by juz nie miec tego bólu zeba.I co?i gowno.Ból zeba dalej jest plus stracilam 300zl.Ja te pieniadze odrobie ale to nie o to chodzi.Chodzi jak...

http://www.xdpedia.com/obrazki/milosc_czy_pieniadze_19497.jpgPodobno pieniadze szczescia nie dają a mi jednak dają.Nie kupie milosci ale kupie co innego i jak nie...

Na facebooku napisal do mnie Piotrek z Lublina.To facet mamuski.Choc chyba byly…a raczej nie.Ma teraz dwoch i jeden o drugim nic nie moze wiedziec.To co moja...

Dzwonil do mnie policjant.Jednak dziadek nie wycofal oskarzen wiec bedzie sie dzialo.Ja sie nie poddam i udowodnie ze swoje pieniadze mam i nie potrzebuje kasy...

http://www.temysli.pl/upload/images/medium/2013/01/0_0_0_1332941968.jpgTak na dobrą sprawe.Moglabym przynajmniej raz w miesiacu wyruszac do Ryszarda.Pieniadze...

http://fabrykamemow.pl/uimages/services/fabrykamemow/i18n/pl_PL/201111/1320955050_by_Grafol_500.jpg?1320955050Wiem ze pieniadze w zyciu nie sa najwazniejsze.ale nie...

Jarek bedzie mial dziecko.Porazka poprostu.Mozna sie cieszyc jak jest z czego.Dziecko ok ale jak nie ma pracy,perspektyw to i szczescia nie ma.Bartek uwaza ze Monika...

Z Ryszardem rozmawialam telefonicznie.Moja upragniona rozmowa.Tak bardzo za nim tesknie.On za mna rowniez i sam mi pisze ze juz mysli nad szukaniem jakiegos lotu do...

Bardzo bym chciala sie z nim widywac czesciej.Nawet jak on nie moglby przyjezdzac to ja bym mogla.Pieniadze mam i czas przeciez dla niego zawsze.Tylko ze i on...

http://bezuzyteczna.pl/static/content/1ada46d974aea64ca089.jpgBogactwo to nie tylko pieniadze.Za nie wszystkiego nie kupisz.A ja?ne kupie sobie tego czego najbardziej...

Mam pieniadze ale wolałabym z konta nie wyciagac.Co tu myslec…pierw musze znac opinie jego na ten temat.Smutna wiadomosc jest na temat taty.Gadajac z nim nagle...

Jak slub to na cale zycie i to z tym jedynym tak?dla mnie tak.Niektorzy biorą slub chyba dla atrakcji.Bo niby jak ktos wie ze to nie na cale zycie to po co sie...

Pomyslalam ze zrobbie cos by odciagnac go od siebie i zaproponowalam interes.On jest wyczulony na tym punkcie dlatego to mporuszylam.Bysmy mieli swoj wlasny burdel...

Po co nam pieniądze?mozna za nie kupic duzy dom ale to rzeczywistosc tych ktorzy w nim mieszkają.Obdarowując prezentami nie kupimy przyjazni.Zapłacimy za...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin