.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "nadzieja umiera ostatnia", strony 1 - 15 z 8138

Cicho, powoli, spokojnie, w samotności W mroku, w cierpieniu, bez śladów miłości Gaśnie ostatni promyczek nadziei, Na to, że świat się kiedyś...

Może jednak jest dla mnie jakaś nadzieja? Może jeszcze da się uratować mnie przed upodleniem? Czuję jak te resztki nadziei rozrastają się we mnie, kiełkują.. Być...

Elo. Kurcze wiem dawno tu nie pisałam, ale to przez moje lenistwo xD Dużo się działo, jednak wyłowię jedynie te ważniejsze rzeczy, które tak jakby do teraz mnie...

Nadzieja... Ona dodaje nam skrzydeł dzięki którym czujemy pewność i wielkość Dzięki niej możemy góry przenosić i dosięgnąć gwiazd Możemy także spełniać...

Niestety drugie przysłowie mówi, że nadzieja umiera ostatnia ;/ Przecież wiedziałam, że to usłyszę, a mimo wszystko miałam nadzieję ... "Z wszystkich rzeczy...

Jak wszyscy doskonale wiemy w Montrealu trwają Mistrzostwa Świata do lat 20.Reprezentacja Polski w teoretycznie najsilniejszym składzie na czele z Bartkiem...

Mam nadzieję, ze nigdzie nie zgubiłam siebie… W pędzie życia, kierując się uznanymi kiedyś zasadami, bez zastanowienia czasami działam. Ogarniam emocje, a...

Usiadłam na przeciwko Emila, zawsze był mi bliski i mogłam z nim porozmawiać o wszystkim, patrzyłam jak wędruje gdzieś myślami na zaginione lądy, może nawet żegluje...

Wszystkie słowa są trochę nie na miejscu. Jakby trochę za wcześnie i trochę za późno. Łzy kapią strumieniami, a ja na przekór wkładam zielone spodnie, włączam kolejny...

  Mogłabym ograniczyć się dziś tylko do tego obrazka, bowiem idealnie odzwierciedla mój stan. Dużo nie muszę dodawać, bo po co powtarzać coś, co pisałam już...

Praca i szkoła...zajebiście.Staram się pogodzić wiele spraw.Trzymam uczucia na smyczy.Czy wytrzymam, nie mam pojęcia.Zapierdalanie z miotłom nie jesttakie proste jak...

To juz 20 dni osobno. Czym jest 20 dni bez Ciebie w dobie zycia ? -jest to 20 poranków bez twojego ciała, 20 smutnych sniadań, milion niewypowiedzianych zdań. tona...

Jak myślicie będzie happy end? :( wróciłem z zajęć wcześniej wpadłem na pomysł żeby przygotować kolację, wino, świeczki... wszystko specjalnie dla Niej... wiedziałem...

Ogarniam jakoś. Kocham ten brak czasu i zmęczenie. To jest takie satysfakcjonujące. Czuje się tak błogo i spokojnie. Wiele spraw mnie wkur...za , ale pominę to....

       Mam złamane serce.Cierpię.Chyba nigdy tak nie bolało.       Pojawił się, dał nadzieje, pokazał...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..542 543

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin