.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "neji i hinata", strony 1 - 15 z 745

Dzisiaj napadało mnie na opowiadanie. Mam nadzieję, że wam się spodoba, będzie troszkę komiczne (mam nadzieję). Już nie przy nudzam. Więc zaczynam: Piątek....

Hej długo nie pisałam ale nie miałam czasu totalnie wszystko w szkole mi sie pochszaniło i musiałam to odkręcić ale OK przejdźmy do opowiadania: Powoli powieki...

Wiadomością dnia jest to że właśnie przed chwilą odnieśli blondynka do szpitala. Chłopak po prostu nie wytrzymał psychicznie. Ale skąd z chłopakami mogliśmy...

ROZDZIAŁ IV ------------------------------------------------------------------ Gdy Sheena weszła do domu nagle ją „oświeciło”. Wyjrzała przez okno i...

Nie mogłam spać...Całą noc siedziałam jak debilka na łóżku nic nie robić. Myślałam, myślałam jak załagodzić sytuację z Nejim. Była już 8. Sasuke nie było,a w domu...

Siedziałyśmy razem patrząc się w ogień płonący w kominku. Dwie samotne dziewczyny, nie przepraszam: dwie zdradzone dziewczyny. Siedziałyśmy i patrzyłyśmy jak...

  Hyuuga HinataWiek: 13Urodziny: 27 GrudniaWioska: Konoha-GakureRanga: GeninGrupa krwi: AWzrost: 148.3 cmWaga: 38.2 kgSpecjalne techniki: JukenOgraniczenia...

  Hyuuga NejiWiek: 13Urodziny: 3 LipcaWioska: Konoha-GakureRanga: GeninGrupa krwi: 0Wzrost: 160.1 cmWaga: 46.8 kgOgraniczenia więzów krwi: ByakuganSpecjalne...

Imię:Hinata Nazwisko:Hyyuga Wiek:13 lat Ranga:Genin Urodziny: 27 Grudnia Grupa krwi: A Wzrost: 148.3 cm Waga: 38.2 kg Specjalne techniki: Juken Ograniczenia...

Hyuuga Hinata Kraj: Ognia, Ukryta Wioska Liścia Wiek: 13 Urodziny: 27 Grudnia Grupa Krwi: A Nieśmiała i zamknięta w sobie, to w skrócie opis Hinaty. Hinata...

Tsunade wbiegła z hukiem do pokoju, w którym leżała Hinata już przytomna, ale nadal słaba. - Tsunade-obaa-chan! Hinata się obudziła! - Co?! Jak to możliwe?! -...

Obudziłam się wcześnie, bo o 3.00. Usłyszałam jakiś hałas na dachu, więc postanowiłam to sprawdzić. - Ohayo (cześć) Hinata. – powiedział blondyn o błękitnych...

Tę notkę dedukuję Saskowi i Sakurze. ************************ Następnego dnia obudziłam się dość wcześnie. Zrobiłam śniadanie dla mnie i rodzinki. Zapach...

Hehe… Dziś kolejna notka Tym razem fajna… ******************** - Dzisiaj walentynki – pomyślałam budząc się o 6.00 rano. – Muszę coś...

Wioska Liścia przez bardzo wiele lat cieszyła się respektem i olbrzymią potęgą. Nie tylko ze względu na swoje wpływy w świecie shinobi, ale także na program...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..49 50

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin