.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "neji tenten", strony 1 - 15 z 431

Przed wyjściem z domu jeszcze uważnie się obejrzałam chcąc mieć pewność, że nie przeoczyłam żadnego dowcipu Kakashiego. Najpierw poszłam na plażę upewnić się, ze...

Imię i nazwisko: Komei Moshito Klan: MoshitoKekkei-genkai: Tenshingan (oczy anioła/anielskie oczy)Demon: Tsukikitsune (księżycowy lis)Miłość: SasukePrzyjaciele:...

Rozdział 4. -Co jej się stało? -A ja wiem. Ostatnio jest strasznie upierdliwa- odpowiedział Shikamaru tak jakby nic się nie stał -idziesz na ten...

Hej długo nie pisałam ale nie miałam czasu totalnie wszystko w szkole mi sie pochszaniło i musiałam to odkręcić ale OK przejdźmy do opowiadania: Powoli powieki...

I zawitaliśmy na sylwestra o Konohy. Wszyscy porozchodzili się do domów, ponieważ wieczorem Kakaś zwołał zebranie w sprawie sylwestra. Razem z Kankuro i Temari...

Fotki dla neji-hyuuga-live.blog4u.pl

Biogram Jego ojciec Hizashi Hyūga urodził się kilka sekund później od swojego brata Hiashi'ego, dlatego też został przydzielony do bocznej gałęzi klanu...

Na niebie wisiał księżyc. I choć prawdopodobnie wszyscy już spali… Oni śmiali się jak małe dzieci, nawet nie myśląc o zbliżającym się ciężkim dniu. Bo każda...

Gomenasai, gomenasai, gomenasai! [bije twarzą o podłogę] Drugi rok w liceum... następna notka na święta. xD [taki tam żarcik xDD] ~~*~~ W całej sali panowała...

I oto pojawił się siódmy rozdzialik dzięki waszym komentarzom ;* Serdecznie dziękuję za polecenie mojego bloga innym i oczywiście im, że na niego wpadli. Mam...

Hello everybody! To już piąty rozdzialik! Jupi^^...tak, wiem nie ma się z czego cieszyć, ale rozdzialik JEST i serdecznie zapraszam do przeczytania go!    ...

Szum wiatru poruszający liśćmi. Rozmowy dochodzące z zewnątrz. Kapanie wody z kranu. Za głośno. Od śmierci rodziców miała płytki i niespokojny sen, najmniejszy...

Zwyczajowo, po lekcjach, szła do pawilonu muzycznego, kiedy po drodze spotkała swojego porannego wybawiciela. Szedł, z posępną, wręcz przygnębioną miną. Wyglądał tak,...

Okręciłam się delikatnie w okół własnej osi, pozwalając by pastelowo zielona sukienka lekko zawirowała w powietrzu. Szybko potrząsnęłam głową i odgarnęłam z twarzy...

Cały czas pokazuję wam różne rzeczy z Naruto,gify itp...ale może wy nawet nie wiecie kto to jest,no więc teraz pokażę wam różne postacie z Naruto: Sasuke...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..28 29

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin