.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "nie wiesz co chcę powiedzieć", strony 1 - 15 z 47547

Nie ktorzy chłopcy maja problem z wyznaniem dziewczynie, ze im sie podoba lub tez, ze ja bardzo lubia... Dlatego niesmiali chlopcy moga to wyrazic wreczajac...

                              Mają głos zachrypnięty, Niski, zmęczony,...

Dzisiaj powiedziałęs mi jedną bolącą rzecz...Ty wiesz ze zabolało... i to bardzo:(... Jesteś moim przyjacielem....jesteś??...powiedz mi prawdę.. jesteś Tym...

dosc mam kurwa .. gadania ,jesteś tą jednią tak bardzo Cie kocham i nigdy nie zostawie! a po miesiacu co z inną? albo koniec nie? `dosc kurwa, zdrady,...

Nie pisze wierszy na codzień, ale ten pisze żebys wiedzial co czuje. Moje życie sie rujnuje... Jak myslisz przez kogo? Myslisz że przeze mnie? a ja mysle...

Hey:) 1 raz napisze normalna notke :) a więc Nowa szkoła jest Świetna podoba mi sie ale jest jedna rzecz,ktora Mnie smuci?? Jest Tam On i Ona zakochana w sobie...

Hejka :* dzisiaj mam dla was przetłumaczenie piosenki I Can't Escape ! tak wiec nie przedłużam i oto ono :   krzyczysz ponowniei myslisz ze jestem ok dla...

Kochana ty moja pisze kolejna notke tak jakby ci odp. A wiec.... przykro mi ze mnie nie traktujesz jako przyjaciela..... Bo tak naprawde zostalas mi tylko ty... nikt...

Sprawil ze zaszlo slonce...ono nie wzejdzie juz tak szybko Bezczelnie patrzec w przyszlosc... Przyjaciel-nie pros o nic, on i tak przyjdzie z pomoca Kolor oczu...

I w tej samej chwili Fabu zleciał z karniisza wprost na ramiona Nelki Izzy w raz chlopakami zobaczyli to i wielkiego weza .Dziewczyna tak sie przestraszyła ze...

Chlopacy rozeszli sie do pokojow.... jedynie Ania została na dole.... tak sobie siedziała i myslała co ona ma zamiar robic w tym jej "pustym" zyciu.... w pewnej...

W poniedzialek, czekam We wtorek, zanikam A w srode, nie moge spac wtedy telefon drzwoni, słysze cie i ciemnosc to czysty widok bo przyszedłes, by mnie...

No więc głosowanie i konkurs zakonczony.Wprawdze dzisiaj jeszcze głosowali,ale to było wcześniej,więc od godziny 19 głosy są już nieważne. Głosy postaram sie...

nic...puste słowo....puste jak ludzie ...ludzie dla ludzi...słowo za słowem...myśl za myśla...i na coi to wszystko?? na huj nam błędy....na huj nam życie...odwiczne...

Siedze przy biurku i szkicuje,znaczy usiłuje szkicować ponieważ moja kartka jest cała zalana lzami.Ktoś otwiera moje drzwi. - Masz tu kanapki zjedz coś , bo mi tu...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..3169 3170

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin