.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "nie zaluje", strony 1 - 15 z 310

http://kotburger.pl/uimages/services/kotburger/i18n/pl_PL/201004/1271614492_by_tajakjejtam_500.jpg?1317041653Z Jarkiem sie calowalam na pierwszym spotkaniu.I nie...

http://bezuzyteczna.pl/static/content/19e06aff11d14d102784.jpgMoze zaluje nie tego co sie stalo w przeszlosci czy kogo poznalam a tego jaka sie urodzilam.Powinnam...

naprawde zaluje , ze poznalam smak milosci przez to moje serce jest pelne zlosci zranila mnie i oszukala nawet czastka z niej nie pozostala moje zycie sie...

naprawde zaluje , ze poznalam smak milosci przez to moje serce jest pelne zlosci zranila mnie i oszukala nawet czastka z niej nie pozostala moje zycie sie...

Poznajecie go?kiedys ze mna był.Jeszcze do gimnazjum chodziłam.Taki slodziak,romantyk którego nie doceniłam.Teraz tak mnie cos wzielo na wspomnienia i trochę jednak...

Te spotkanie…było dziwne.Czekal na mnie na pks.Poszlismy napic się kawy i gadaliśmy.Juz wtedy zalowalam ze się z nim zobaczyłam.Kawa i sernik.Ja więcej...

Nikt mi się do zycia nie wtraca.Z kim się spotykam co robie.,A u mnie jak w wiezieniu po prostu.Wiec to jest rarytas.Choc czasem smutno ale jednak postawiłam duzy...

Co do Rysia.Raz zerwal,wrocil drugi raz tez no i jeszcze bylam taka glupia ze wybaczyłam bo to perfidnie wykorzystal.Wiedzial co do niego czuje i mna sterowal tak ze...

Nie warto już dla zadnego faceta się poswiecac w calosci.Dla R to robiłam i az zaluje ale teraz za pozno.A teraz po prostu już taka glupia nie będę bo znow się naraze...

Rysio podobno tak zaluje wszystkiego co się stało i takie tam.Wedlug mnie nie ma co zalowac.Widac tak musiało być i już.Teraz z biegiem czasu wiem ze będzie mu...

Rysio?szczerze?wątpie.Pisze mi to by mnie rozczulić czy jak?hm nie wiem ale tak jak mnie nie interesuje to ze zaluje to i nie interesuje mnie to ze kocha.Same...

Rysio ze nie mogl mi dac tego co Piter mi daje…A co ja poradzę.Piter daje dużo czulosci i milosci.Choc tego nie mowi to wiem ze mnie kocha.Bo ja sama to...

Tak mi Rysio napisal.Bo co?bo mam kase?na dobra sprawe kazda może mieć i co kazda godna zalecania się?masakra.Ale ok…niby to komplement choc odebrany troszke...

Troche mi w tym szkoda bo to wszystko przeze mnie.Od kiedy zaczelismy się kochac to pytałam się go czy jak się będzie spowiadać to jako ksiądz czy on będzie miał...

Zaluje ze nie moge sobie popisac no ale juz tak bywa.Praca tez jest wazna choc zostalo mi 2 dni i juz dostaje pierdolca.Bede pisac i naprawde postaram sie uzupelnic w...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin