.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "niewiem", strony 1 - 15 z 2024

Z tego wszystkiego tylko jedno jest najgorsze ... Niewiedza... Te kilka dni zleciało tak szybko , nawet niewiem kiedy. Myśle ciagle o niej ... Ostanio...

a niewiem czy uda mi sie dodaj jakieś fotki nelly ale sprubuje

To jest mój pierwszy blog na tym serwerze. Niewiem co i jak. Pliss pomóżcie!! Czekam aż mi pomożecie.:D

Cześć,upał jest sssuuupppeeerrr.Mama poszła do pracy i pozwoliła mi i siostrze nie iść do szkoły,ale itak mam tylko 3godz.a siostra 4.Niewiem co pisać.Prosze was...

Niewiem Co Mi Się Dzieje;-( Może Przez To, Że Wszystko Się Jebie;-( Mam Tego Dość;-( Życia;-( Wszystkiego;-( z Tobą Skarbie Nie Najlepiej Mi Się Układa;-( w Domu...

Mam doła już 2 dni i niewiem co robić nudzi mi się zaraz się zabije normalnie ;( ;( Nikt mnie nie kocha a ja kocham kogoś ten ktoś mnie nie i dlatego mam strasznego...

sama juz niewiem kim jestem.... jestem teraz tylko duszą , która szuka pocieszenia w kropli krwi ,aby ukryc smutek.... moje milczenie staje sie już całkiem...

Niewiem co napisać,wiec może najpierw dodam fotkki :) Od lewej Blechu,w czerwnej Cyryl (jak ja wczoraj go łądnie popchnęłam ze schodów :D) Mike :*,Dandi i Pałczak...

Usłyszałam dwie wersje wydarzeń oczywiście każda inna, wszystko znów się obraca ku mojej osobie. Słuchanie fałuszywych oszczerstw jest okropne a wręcz czasem śmieszne...

Właśnie sama niewiem czy jestem gotowa na coś czego chyba jeszcze do końca niezrozumiałam... Czy wszystko musiało stać się takie skaplikowane?? Niewiem czy chce...

Nieuważnie patrzylam na niego,znikal mi co minute i tak go znajdywalam swoim niewidzialnym wzrokiem,zakochiwalam się w nim z dnia na dzień co raz bardziej..on się...

Mocno rockowa Jazda! Bill już nie ma mangowej Fryzury,tylko półdługie piurka.A do tego nowe dodatki które w połączeniu z palmowymi paznokciami prezętują sie...

Dwóch rodziców zastanawia się w przypadku gdy i w zakresie jakich względów warto doznać powodzenia z malenstwem do psychologa. Jeżeli dostrzegamy wokół każdego duże...

[ Life of... ] Po dwunastu tygodniach, dostałem zgodę na wyjazd,na urlop okrojony o połowę.Trzy dni przed wyjazdem,gdy siedziałem z nożem i widelcem nad...

wiem , napewno wiem ze choc niema cie obok to jestes ...choc przestalismy pisac ..bo tak bedzie najlepiej nie mieszac juz sb w zyciu, to wiem przeciez ze gdzies...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..134 135

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin