.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "o chłopakach", strony 1 - 15 z 35

Deputacja Regionalna przetarla dobitny negatyw malujacy produkcje kalendarza Cytrusy oraz podstawowce Gildii Regionalnej, zademonstrowano poznania troche mocarstw...

To się poprostu zaczyna robić irytujące. Jak chłopak chodzi na mecze to nikt do tego nic nie ma, ale jak dziewczyna to zaraz "Ktory Ci sie podoba?" , A, że na meczu...

Cze ;*. matko. jak ja dawno nie pisałam. a tyle rzeczy sie dziej . owo .. przyjechał nasz kolega z holandii i się dzieją rózne rzeczy ;d . i dowiedzialam się...

Alexis texas Tak właśnie miał być zatytułowany hitowy dzis serial w ktorym Miley dostała główną rolę. Aktorce tytuł absolutnie nie przypadł do...

Witam. nie mam dla was niczego nowego. Ale zapewniam, że się nie ponudzicie. ;] nie chodze do szkoły, gdyż mam 2 rodzaje bakterii. Nie będe rozpisywać gdzie...

wlasciwie to ostatnio za duzo sie dzieje... moja "przyjaciolka" przez koncert kase i chlopaka co chwila robila obrazona mine i nic powiedziec nie mozna bylo, i...

oooch jaka jestem nakrecona... disiaj mam mokry dzien:P na wf-ach mialysmy taki jakby tor przeszkod... spocilam sie jak mysz dla jednego marnego plusa....

...

Hejka Pisze Bo nudy :( eHh... Jeszcze Na dodatek Jestem zła Na pewną Osobe (czyt.Moja przyjaciolka) Niedługo II etap Konkursu :) Pozdrawiam I daaję WaMm COs...

Czesc!! Juz tydzien jestem w Anglii ,ale niestety nie mialam sily napisac posta,przepraszam.W polsce bylo fajnie ,ale nie nawidze zmian a bylo ich pelno. Lecz...

Nastepny dzien do szkoly. Tym razem sniadanie sie udalo. Evan jednak zrezygnowal z rozowego fartuszka a szkoda bo wygladal w tym bardzo ladnie. Evan nie tylko...

moje serce ma juz tyle ran..ze na kolejne nie ma miejsca..a wiec musze przestac z jedna rzecza.. czyli..z zakochiwaniem sie w kazdych ladnych chlopakach x| ehh...

1 wrzesien.roz poczecie roku szkolnego. hej jestem Marlena i opowiem o tym jako to ze mna jest: wszyscy zebralismy sie na sali .nauczycielki i dyrektorki cos tam...

Dzisiaj bylo nawet fajnie, z Karolką (moja przyjaciólka) obmysliłyśmy plan jak zemscic sie na naszych ex chlopakach hehe...moze dla was to glupie, ale my mamy...

strony:1 2 3

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin