.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "o milosci szczesliwej wyznania", strony 1 - 15 z 1445

Co swiat ma z Niego? Co swiat ma ze Niej? co swiat ma z dwojga ludzi ktorzy swiata nie widza? Przekonani ze to stac sie musialo ale za co? w imie czego...w jaka...

Moze milosc jest najskromniejsza ale tez najpotezniejszą silą na swiecie.Jedynie uciąc sie da inną większą miloscią.Wieksza zawsze wygra.Wiem cos o tym bo ktos z...

Nie tylko nastolatki dają sie poniesc emocjom.Dorosli czasami o tym zapominają.Ale w milosci wiek sie nie liczy.Kiedy ktos przeniknie do twej duszy wystarczy...

Owa książka mnie tak wciąga, że nie umiem czasami przestać się ślinić na myśl o seksie.Cieszę się, że ją sobie kupiłam choćby ze względu na to, że dzięki niej...

Konnichiwa! Ósemka jak widać już gotowa do przeczytania;) Chciałabym jeszcze powiedzieć Kimiko, że coś z moim kompem nie halo i nie mogę dodać komentarza na twojego...

Kartka z pamiętnika Aidy: "Dobra,mały zaczynał majaczyć więc musiałam pójść do domu i Bill nie zdążył mi nic "wyznać". To chyba lepiej... W każdym bądź razie to...

milosc okrotna rzecz serce - to znak milosci noz - to zycie pelne zlosci wbilas mi noz w serce ja milosci juz niechce kiedys obiecywalas wolnosc gdy bede...

Piekne sloneczne popoludnie, postanowilam spedzic na basenie ... tlum polnagich cial ... kazdy sie prazy w sloncu, raz po raz zamaczajac cialo w basenie. W tym tez ja...

     Życie bez milosci to tak jak zycie bez duszy...Bo milosc robi z nas ludzi...     Bo ten co nie kocha nie jest...

Czesc!! Juz tydzien jestem w Anglii ,ale niestety nie mialam sily napisac posta,przepraszam.W polsce bylo fajnie ,ale nie nawidze zmian a bylo ich pelno. Lecz...

Czy mozna wyleczyc sie z Milosci? Moim zdaniem to tylko oszukiwanie siebie... Ale czasami jest po prostu latwiej oszukiwac (nawet siebie) niz spojrzec prawdzie w...

Zeskrobac slady lez. Szczescia i rozpaczy. Krzyczec nienawiscia na siebie za to rozczulenie, za romantyzm, za sentymantalnosc. Tuz oi Gombrowiczu plakac z milosci?...

skonczylo sie... dobieglo konca? finito... the end? jak to sie moglo stac? jak to mozliwe... jak mozna bylo spieprzyc tak swietny zwiazek? :(( umarlam... juz nie...

Pewnie niektórzy uznają to za jakiś żart, bo przecież nigdy tu nic o tym nie wspominałam. Jednak o takich rzeczach muszą dowiadywać się ludzie, a szczególnie ludzie...

No i już zostało (aż.!) 18dni do końca roku szkolnego. A ja cholera nie chcę.;| Nie dość że kurwa nie będę przez 2mies. widziała się z Domeradzkim to kurwa ani z...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..96 97

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

o milosci szczesliwej wyznania ‹› cisza ‹› samotne yang ‹› metallica ‹› mama jest dobra ‹› laski ‹› bill upadly ‹› my life fucking life ‹› Wielki ‹› stron ‹› podgladanie brata ‹› opowiadania o elfach ‹› romanse z elfami ‹› nowa deba ‹› pet part na kase ‹› kolorowe jarmarki ‹› tin-126-56--ky-thuat-marketing-websiteaffiliatemarketingb ‹› hiro ‹› kod aktywacyjny do filmow porno ‹› pozna ‹› grow farm ‹› kazirodczy syn ‹› gej fetish opowiadanie ‹› uczniowie ‹› pogoda ‹› selena gomes ‹› plotki ‹› Serdeczne ‹› wyspa ‹› nieruchomosci ‹› draco i hermiona karmelowa ‹› szablony z kod lyoko ‹› sex z matkom ‹› Miecz ‹› bede cie kochac az o grob ‹› sakura gwałt ‹› tre ‹› pas ‹› mio ‹› 000 ‹› 11 kilo mniej ‹› dzwieki milosci ‹› justin bez majtek ‹› boy ‹› pop ‹› kolorowe oceny ‹› dam ‹› ojcem ‹› kod na ‹› wierz ‹› dziwny ‹› niby ‹› opinie ‹› hey ‹› budowa

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin