.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "o zyciu ci", strony 1 - 15 z 2092

Zuzolek ma skonczone 4 miesiace a ja patrze na nia i mysle jak bardzo sie zmienila jak wiele juz potrafi... Pomyslec ze niedawno ja urodzilam, byla wtedy taka...

Byles miloscia w moim zyciu.. Tak bardzo chcialam byc z Toba.. Ile razy zraniles..i ranisz.. Tyle nocy razem spedzilismy, Ile musze czekac,zebys zostawil moje...

Tekst pogrubiony Tekst wysrodkowany Hi everybody:* Czas na troche wspomnien, jest to moj nowy blog i mam nadzieje ze juz tak pozostanie do konca ;) Tytul...

Dzis spalem bardzo dlugo, obudzilem sie o 8 wraz z budzikiem, apozniej spalem i spalem i spalem i chodzilem w pidzamie i dopiero po 15 bylem w pracy (choc nie...

Drogi Pamietniczku: Dzisiaj sa uraodziny harrego a ja bez niego jestem bardzo samotna jak nigdy w zyciu nie wiem co robic nie mam pojecia czy podazac za nim czy...

Drogi pamiętniczku: Dzisiaj mamy ostatni finalowy mecz quticha musimy wygrac przewago 200 punktow zeby zdobyc puchar.. ale nie uwiezysz w ostatniej chwili Harry...

Hmm musze poopowiadac wam wszystko od poczatku do konca.Tyle u mnie bylo wpisow wiec jako tako o moim zyciu troche wiecie.Wiecie jakiego mam brata,mamuske,jakich...

https://www.xdpedia.com/obrazki/jezeli_zaczniesz_sie_przejmowac_porazkami_18458.jpgPorazki czesto do nas przychodza ale najlepiej jest ssie z nimi zmierzyc lub...

Kto mi pomogl dojrzec do tego?Piotrek.To takie dziwne ale ja juz nawet nie pragne z nim sexu.Nie chce go jako faceta w swoim zyciu.Moze byc jako kumpel ale nic...

To  tytul nawet bardzo fajnego filmu.Ogladam go razem z Piotrkiem ale on czesciej przysypial niz ogladal wiec nie wiem czy pamietal ale to nic.Nie chodzilo o...

https://img6.dmty.pl//uploads/201304/1365296987_6sx1l3_600.jpgCzemu nie pojade nigdzie na wakacje...a z kim?sama sie boje gdzie na swiecie dzieje sie tyle...

Jak wiecie moi bracia są zabezpieczeni przyszlosciowo a ja?a ja nie.I to najgorsze.Ale ok...ja i tak sobie i bez tego poradze ale z tym mi byloby latwiej.Nie chca mi...

Dlugo nad tym myslalam.I fakt...nie warto chowac urazy tam gdzie nie powinno jej byc.Jestem nienawistna to fakt ale czy ludzie sie nie zmieniają?ja musze bo to juz...

Zdalam sobie sprawe dopiero kiedy kolezanka wrózyła kolezance.Zaczela opowiadac o wybaczeniu.Zastanawialam sie tak o moim zyciu.Ja od dawna nikomu jeszcze nie...

Gadalam sobie dzis z Sylwią,moja kolezanką.Opowiadala mi o swojej milosci.Ale...tej prawdziwej.Jest mezatką,kocha swojego meza ale jej najwieksza miloscia jest...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..139 140

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin