.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "ostra jazda", strony 1 - 15 z 1864

Dziś było ostro :D Wszystko zaczęło się od jednego: w niedzielę dostałem nowe buty, takie fajne, białe, podobne do sneakerów, czyli najlepszych butów jakie widziałem...

Zastanawiałam się, czy jazdę na rowerze można zaliczyć do sportów motorowych, ale uznałam, że w sumie często w niektórych dyscyplinach kolarskich czy rowerowych, ich...

Idę spać Należy mi się po trzech dniach intensywnej pracy umysłowej W końcu stworzyć pracę dyplomową w oparciu tylko o tekst źródłowy, bez prawie żadnych...

Tym tygodniem. Dziećmi. Tłumaczeniem dwadzieścia pięć razy tego samego. Zwracaniem uwagi. Moją upierdliwością. Moją konsekwencją. Nauką sikania do nocnika (tym razem...

Egzamin o 14:30 i... IMPREZA!!!!!! Zauważyłam, że jak siedzę sama w domu mam doła, ale lepiej mi, jak się spotkam z koleżanką. Jak chociaż podjadę...

O tak, za chwilę (no trochę dłuższą chwilę...) rozpocznie się 'Piekielna kuchnia' na Tvn Style! Jak ja to uwielbiam ^^ Gordon jest taki chamski dla swoich...

Ewelajna albo jest na diecie, skrzętnie liczy kalorie i przestrzega jej wszystkich zasad, albo na diecie nie jest i planuje kolejną. W związku z tym od 5 lat kołysze...

Siema :3 Tak. już luuz :D wszelka nauka się skończyła. ;) słit! :D średnia  mi podrosła ;D tak jest fajnie. xD hah. 4,1 ^^ ale ogółem, to na...

Minął już miesiąc od rozpoczęcia szkoły. Nałapałam pał, niestety... Chciałam "skorzystać z chwili luzu i pisać książkę, zanim zacznie się ostra jazda". I nie wiem,...

Zmaltretowana, niemalże zgwałcona psychicznie przez służbę zdrowia, właścicielka bloga daje znać, że żyje. I chwilowo ma się całkiem dobrze. Chyba. A teraz proszę o...

Jako zorganizowana grupa ruchaczy musimy wciąż honorowo oddawać spermę, póki jeszcze w Polsce legalnie nie funkcjonują banki spermy. Sytuacja doszła do takiego...

Jako zorganizowana grupa ruchaczy musimy wciąż honorowo oddawać spermę, póki jeszcze w Polsce legalnie nie funkcjonują banki spermy. Sytuacja doszła do takiego...

Jako zorganizowana grupa ruchaczy musimy wciąż honorowo oddawać spermę, póki jeszcze w Polsce legalnie nie funkcjonują banki spermy. Sytuacja doszła do takiego...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..124 125

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin