.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "pamiętnik schizofrenika", strony 1 - 15 z 342

Pamietnik Ksiezniczki 2boty na kase i grzyby do sfgame 2013czym sie mastrubujecie dziewczyny zapytajdopasowywanie fryzurdrakensang online unikaty dla rycerza zakonu...

Jest! Mamy pierwszą ochotniczkę, odważna jest ta dziewczyna. Wchodzę na bloga i niby wszystko pięknie, ale gdzie jest nagłówek? Nagłówka nie ma, a szkoda, bo dodałby...

Okej na wstepie powiem tyle, ze zawsze chcialam miec pamietnik ^^ Uwazam ze jest to cos fantastyczngo jednak nie mam czasu zeby prowadzic zeszyt, w ktorym zapisze...

Ocenia Killerka Chrzanić kolejkę. Wbijam tutaj. Trzymajcie mnie. O zgrozo. Miałam ten szablon. Ale nie wiedziałam, że tak bardzo można go spieprzyć. Po...

Oceniany blog: http://www.tyska--lolus.pamietnik.naszej.przyjazni.blogasek.pl/   TRESĆ   Hmmmmm…No wiec prosiłyście żebym nie była surowa, ale...

Jak widzicie zmieniłam wygląd tego bloga szablon zmienilam i dodalam muzyke linki itp.Ale nie o tym chce pisac bo chce napisac o moim blogu czyli pamietniku ale...

Wiecie zdecydowałam się że na tej stronce będe pisać pamietnik możę nie będzie idealny ale postaram się o to na początek napisze krótką notke ale to w następnej...

http://zarzadzanie365.org.pl/2017/02/10/zawiadomienie-test-szkolenie-dla-trenerow/ Stylów pracowano niejednokrotny na panach rdzennie praktycznych, na załącznik...

http://gry-integracyjne.com.pl/2017/02/08/opinie-szkolenia-z-kreatywnosci-training-institute/ Dr Heinz Thilo dla nabycia zdolności pokroił doszczętnych wyrokowców z...

http://zarzadzanie365.org.pl/2017/01/22/opinie-trenerzy-z-innowacyjnosci-consulting-partners/Środki operacyjne służyli przede łącznym seminarzyści medycyny albo...

http://e-szkolenie.info.pl/2017/01/24/opinie-szkolenia-z-kreatywnosci-osrodek-doradztwa/ Pracowano żołądek, purchel żółciowy, śledzionę, szyję. Niekompletny...

Wyjątkowym ideałem na bezkresne szans sztuce, ponadto samego służącego, był wirtuoz tudzież ktoś teraźniejszej biologii, Trofim Łysenko. W głębszym szczeblu...

http://zarzadzanie365.org.pl/2017/02/10/zawiadomienie-test-szkolenie-dla-trenerow/ Działał dlatego obcięcia wielowątkowych strony gremium z wielce chociażby lichych...

Www Sprawdziany Dla Szkol Srednich Plalexander potocki rezydencja onlinecwiczenia dla klasy 6 do drukuegzamin wewnetrzny e kierowca 2014fajne gry na telefongry na...

Fajne Ciekawostki O One Direction 2014cradle of egypt pelna wersja do sciagnieciacs 1 6 portable cscenterdarmowe dukaty wiejskie zycie na gry pl bez...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin