.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "pamiętniku wampiró2", strony 1 - 15 z 70

Dziś byłam na 10:00 w kościele w czasie mszy wiele zrozumiałam i myślałam o wielu rzeczach chce sie oddać Bogu chcę zeby on czynił co chce co w jego planie, chcę...

Na początek wyjaśnię parę spraw...a mianowicie to co pisze jest prawdą, prawda i tylko prawdą. Nic nie zmyślam, nie ubarwiam...a nawet czasami nie pisze rzeczy,...

Kochany Pamiętniku Kochany Pamiętniku Dzisiaj zobaczyłam chłopaka I pomyslalam czy mnie zobaczyl Przez niego nie moglam odychac Kochany Pamietniku Niemoge...

Wczoraj poczytałam na wiara.pl rzeczy, które pomogły mi wrócić do Boga. Miałam ten problem od praktycznie roku. Gdy myślałam, że teraz bd ok, że byłam u...

Heej... Bez wstepow, bez komentarzy... Poprostu jestem Madi... Mam 14 lat i jestem strasznie smutna... Zalozylam tego bloga dlatego, ze musze sie czemu kolwiek...

    Demi siedziała na parapecie przy okie w swoim pokoju. Nowym pokoju. Siedziała i rozmyślała. Spojrzała na widok za oknem. Śliczne pola uprawne, drzewa i rośliny....

Wczoraj padał śnieg było fajnie.Wczoraj byłam na apelu bez powodu, dzisiaj tez poszłam i niue żałuje bo spotkałam kleryka roberta gajewskiego było fajnie godzine...

Drogi pamietniku na dzien dzisiajszy waze 73 kg Leze na łożku i sc\łucham piosenek zespołu die toten hosen Nie wazne co ustaliliśmy moje życie pszyszło za...

ze wzgeldu,gdyz mi sie nudzi daje moj wiersz napisany 20 wrzesnia 2008 roku.dopiero zaczełam pisac ,wiec jeszcze kiepsko mi wychodzi;) a oto on: ...

Płacze. Nie wiem Dlaczego .Kocham Jego? Milczę.nie mówie Tego.Jest Tylko Kolegą ale powiedzialam ze juz nie kocham klamalam:(znow smutna aj:(zycie:( :( :(...

Drogi Pamietniku : Jestem na lozku w szpitalu, doktor mowi ze beda mnie operowac i moge tego nie przezyc. Potrzebuje nowego serca, potrzebuje rowniez kogos kto...

Właśnie wstałam. Sen dobrze mi zrobił. Rodzice jeszcze śpią więc moge sobie spokojnie pisać w pamietniku. Chce mi się jeszcze spać. Dobranoc. Będe pisać jak wstane.

Tu gdzie kazda sekundamijająca minuta,uciekajaca godzina jest myslą zapisaną w pamietniku prawdziwego mojego zycia :*:*

Nazbieralo sie tego wszystkiego... Brak czasu spowodowal, brak notek na moim pamietniku.. Moze to nie tylko brak czas? lecz brak checi.. Ostatnio brak mi ochoty do...

Drogi Pamietniku : Jestem na lozku w szpitalu, doktor mowi ze beda mnie operowac i moge tego nie przezyc. Potrzebuje nowego serca, potrzebuje rowniez kogos kto...

strony:1 2 3 4 5

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin