.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "panic at the disco", strony 1 - 15 z 1134

Panic At the Disco- jest zespołem grającym muzykę art rock, pochodzącym z Las Vegas - Nevada, w skład którego wchodzą Brendon Urie, Ryan Ross , Spencer Smith i Jon...

ZGODNIE Z OBIETNICą!!! : P!ATD!Panic At the Disco jest zespołem grającym muzykę art rock, pochodzącym z Las Vegas - Nevada, w skład którego wchodzą Brendon Urie, Ryan...

Choć data premiery krążka nie jest jeszcze znana, wiadomo, że materiał będzie znacznie prostszy od utworów z poprzedniej płyty. - Spędziliśmy ostatnie półtora...

What is with the makeup you wear during your performances on tour and other shows? Why do you feel the need to wear it? Ryan: “I feel pretty, oh so...

Siema Co u Was czubki;> Heh u Mnie jak zawsze GitarQa, tzn ok Haaaa.. HumoreQ mam dzisiaj całkiem w Picze(tak jak ostatnio no coz, smiechawa mnie dopadła)...

Już tego lata formacja Panic! At The Disco wystąpi po raz pierwszy na polskiej scenie. Stanie się to na Coke Live Music Festival w dniach 20-21 sierpnia w Krakowie....

2 grudnia, to właśnie dziś na półki trafia zapis koncertu PATD w Chicago. Oto spis CD i DVD... CD 1. We're So Starving 2. Nine In The Afternoon 3. But...

S9l0 Watch Movies Online Free WITHOUT Downloading Watch Full Movies & TV-Series Online! Fast & Guaranteed Worldwide Support! Watch All Your Favorite Movies...

W sumie to nie wiem, po co zakładam bloga. Chyba mi się w dupie poprzewracało. Najprawdopodobniej chcę po prostu lepiej poznać siebie samą. Będę się zwracać do...

Co słychać mysie pysie? Dawno nie pisałam, co? No ale cóż, matura sama się nie napisze. Znaczy byłoby fajnie, ale wszyscy wiemy, że to nie tak działa. Dlatego piszę...

Jeśli wszystko pójdzie po mojej myśli, to być może pojawie się pierwszej klasie o profilu informatycznym. Zaczęło się od tego, że zaraz naprzeciw wejścia wisi dupny...

Opowieść powinna zacząć się w niebycie. Powinno w ogóle nie być opowieści, bo karty mówią mi dziwne rzeczy, że niby osiągnięcie celu nie jest możliwe, bo spędzam czas...

Nie wiem co napisać. Wczorajsze koncerty były tak świetne, iż nie wiem co powiedzieć. Thirty Second To Mars, powiedzieli że przyjadą do Polski jeszcze w grudniu. Poza...

Śnił mi się dzisiaj Brendon Urie i rozumiem, gdybym wcześniej naoglądała się teledysku do I write sins albo Nine in the afternoon, bo to się faktycznie może przyśnić,...

DEDYKACJA DLA WYMALOWANEJ bo się czepia<3  oj tam, jeszcze tylko... kurcze, dwadzieścia parę dni do wakacji?! ojej, szybko zleciało. :3 ale nauki nie...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..75 76

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin