.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "patrze w okno mysląc o nim", strony 1 - 15 z 10786

Patrze przez okno na świat. Wylecę przez nie. Ponad chmurami się uniosę. Dłońmi musnę bram niebios, opadnę nisko. Stopami dotknę koron drzew, By...

Piszę do Ciebie, czyli wróciłam. Większość ludzi zawsze w takim momencie mówi: ''wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej lub nareszcie w domu''. Ponieważ nie należę do...

Praktycznie jak co miesiać pisze jakoś notkie. Praktycznie co miesiąc obiecuje że bede pisała częściej, niestety narazie mi to nie wychodzi. Powod jest prosty brak...

Patrze w okno i słońce mocno śweciA czarna wrona jak śmierć na mnie prosto  leci  Robię uniki  padam na ziemie macham krzyczę   a ona...

A zycie? Toczy sie dalej bez wzgledu na to co zyskujemy albo na to co tracimy.Prawdziwa miłośc to ta w której kocha się " po mimo " a nie...

ktory nie wiedziec czemu rozgrzewa mnie w srodku.. Za mało czytam podobno.urocze, wiem.) updateUświadomiłam sobie dziś, że to, że jest tak cholernie źle nie zwalnia...

Wczoraj wróciłam do domu o jakiejś , hmm niech pomyślę to była dwunasta w nocy ? Tak , jakoś około tej godziny. Mój jakże kochany dziadek , z powodu braku towarzystwa...

Dziwnym wzrokiem patrze na Świat. O co mi znów chodzi? Może o to, że nie można spełniać marzeń? A może o to, że nie mam szansy powiedzieć co mi leży na sercu? Z...

Oczywiście, że nie. A wczoraj. Zamiast zachowywać się naturalnie wszystko bierze w łeb.Cisza jakby grobowa. Nie mam nie zrobiłem itd. Wśród niej, głośny płacz...

powróciłem! tak, z jednej strony fajnie z drugiej nie. wyjazd bardzo spoko : brak internetu oraz sieć zamiast PL-PLAY była UA-KRYVISTAR. dyskoteka w Telatynie z...

Ogólnie jest git :) Wczorajszy wieczór spędziliśmy w fajnej atmosferze z Konradem i Moniką, powspominaliśmy, pośmialiśmy się. I jak zwykle z ich strony... tradycja -...

Dziś w jakże mym monotomnym dniu , nie zdarzyło się narazie nic ciekawego... Siedze przed komputerem , do "dżungli uczuć" - szkoły mam na 12.30... Powód? Nasza...

Zatoczyłam błędne koło.. Znów ta sama historia, znów te same fakty. Słowo po słowie, litera po literze znów przeżyłam to o czym próbuje zapomnieć od ładnych paru...

Ubieram buty.. patrze przez okno..ON.Więcej nie trzeba..Poczułam ZAJEBISCIE mocny ucisk w klatce piersiowej, nie mogłam nawet schylić się do prawego buta..Wiedziałam,...

ile potrzeba miłości by to naprawić? ile słoików naiwności by posklejać to co dziurawe? czy dwa kilogramy uśmiechu wystarczą by już nie płakać? Przystanęłam....

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..719 720

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

patrze w okno mysląc o nim ‹› panie ‹› download ‹› bad love ‹› szcz ‹› o stracie ‹› rok ‹› ghost friends ‹› sales ‹› o mamie ‹› goli ‹› opowiadania gay ‹› meble ‹› hidden door ‹› e-mail ‹› chce ‹› twoj blog ‹› Nauka w ‹› Britney Spears foty ‹› dziewczyna ‹› dziewczyny ‹› robi ‹› part six ‹› Gd top ‹› ONLINE ‹› szablony lady gaga ‹› pet part ‹› ania ‹› mama syn ‹› Sterling Kinght - biografia ‹› single ‹› maria ‹› rosa-lie ‹› lee joon ‹› zabawa ‹› taniec ‹› wielkie ‹› strony ‹› sex filmy ‹› niby ‹› fotoshop ‹› nazwy ‹› imieniny ‹› mam czas ‹› gry koiee ‹› baby 2010 ‹› Witam ‹› top litsa ‹› sex ma ‹› papa ‹› nowy ‹› niebieskie ‹› maryla ‹› kontakt ‹› dobra

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin