.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "pięć minut do szczęścia", strony 1 - 15 z 10377

roz-zloszczonasama i samotnaserce nie zabilo mocniej a przeciez powinno.idiotyczne powitanie zniecheca.tak?.i wystarcza piec minut , tylko tyle.nie pomaga jego...

Pierwsza obudziła sie Ann... była w swoim pokoju .. lezała w srodku.. po prawej stronie tulił sie do niej CHris a po lewej Richy nie budzac chlopakow wstała i...

... jestem caly mokry.. goraca woda splywa po moim calym ciele... biore prysznic, czuje sie maksymalnie zrelaksowany... przykladam moja mokra glowe do zimnych plytek...

Co to takiego masakracja. To taki stan umysłu w którym jestem właśnie teraz :) A czy uwaza pan, ze przez trzy dni, byc moze. Jeszcze trzy dni, i to wiecej niz...

Jest Masunda jest impreza. Leze sobie przy basenie w grecji jeeej i sie lekko nudze przy opalaniu nie wypada pic browara o 9 rano wiec pisze notke. Masunda mnie...

Był to uśmiech, który można próbować naśladować,stojąc przed lustrem w łazience. Magnetyczny, rozkoszny, zdający się mówić: „Nie możecie oderwać ode mnie...

Do dzis sie nad tym glowie, wiec mozna przyjac, ze ryba polknela haczyk...I ktora czesc wybrac?Tez zabawny, nieprawdaz?.Marsa zwiedzamy bez pospiechu.Będę smażyć się...

Wczoraj byl trzeci dzien mojej walki by nauczyc corcie spania i powiem szczerze nie wierzylam w ten "cudowny" trzeci dzien opisywany w ksazkach myslalam raczej ze...

Jest tak gorąco że tylko piec minut na balkonie wytrzymałam... A ta piosenka tak jakoś za mną łazi... :)

Obudził mnie odgłos tluczonego szkła. Szybko podniosłam sie do pozycji siedzacej znajdowałam sie w czyimś salonie. Pomieszczenie było nowoczesnie urzadzone. Po...

2 OTWARTA KSIEGA Nastepny dzien był lepszy i gorszy zarazem. Lepszy, poniewa rano jeszcze nie padało, chocia niebo spowite było nieprzepuszczajacymi swiatła...

Kochani ktoś pewnikiem powie ze to głupie ale działa dodatkowo ja chciała bym w ten sposób pomoc mojej ukochanej kuzynce Ani proszę ...

elo no i tydzien zlecial wpizdu wczoraj bylem w pl sql i z kolesiem grqlismy w gale i koles 4 browce mial... 3 jupilery i 1 desperado to jakies smakowe niby... no i...

Odwaga dar, który nie kazdy posiada wiele ludzi marzy o niej, ale nie kazdy ja moze dostac. Tak naprawde kazdy czlowiek na swiecie ma w sobie odwage gleboko ukryta, i...

Oczy otwarte mam siedzę i przyglądam sprawom się w dole ulicą gdzieś biegnie ktoś jakby uciekał stąd nie mogę jeszcze uwierzyć w to ja dobrze znam jej twarz...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..691 692

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

wiersze o mamie jako bohaterce ‹› pięć minut do szczęścia ‹› opowiadanie justin bieber selena gomez ‹› czy jego rodzice sie rozwiedli ‹› nowe szablony ‹› kod na kase do pet arty ‹› kody do pet party na nk po polsku ‹› las ‹› HardRock 2011 ‹› jest jeden taki dzien w roku ‹› londyn ‹› Naruto i kyuobi opowiadania wymy ‹› kody do gry pet partyna na nk ‹› cam rock 2 ‹› głupie zdięcia justina ‹› kody na kase do gry ice tower ‹› Straszne opowiadania ‹› piosenki dzastina bibera bejbe o ‹› tak-sie-dzieje-gdy ‹› strona 2281 ‹› milosne opisy na NK TALK ‹› kody do gry pet ‹› film sex kobiety i psa ‹› kody do gry pet partyna nk ‹› wiersze o lesie ‹› szukam miłości ‹› kod na szafiry w pety party ‹› opowiadanie o Justinie Bieberze ‹› bad angel ‹› lps wiersze ze slowem zakontek ‹› kody tylko do gry ostateczna rozgrywka na nk ‹› samotne m ‹› kody do pet party na szafiry ‹› babcia incest ‹› Clean ‹› Sex z psem zadarmo pobrac film obejrzec ‹› latino ‹› opowiadania o bleach ‹› HARRY POTTER FAN FIC ‹› Pet Party na naszej klasie ‹› wtyczka do gry na ryby ‹› szablony z justinem bieberem ‹› moja ciagla walka z depresja ‹› licznik danych ‹› feel ‹› kody na pet prty ‹› idziesz ‹› szkic jusrina ‹› budowa drewnianego domu ‹› rock the cure ‹› naruto w akatsuki ‹› obrazki z justinem bieberem ‹› moje opowiadania ‹› kod na texas hold dem ‹› Artist Team

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin