.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "pierwszy dzień", strony 1 - 15 z 25452

Hej :D dzis pierwszy dzien jak podjęłam sie tego tzn postanowiłam ze bede miała oprócz zwykłych pamietników pisanych ręcznie Taki InterneTowy xD a coo :).. Jak to w...

No wlasnie czy to oby na pewno byl pierwszy dzien wiosny bo mi za oknem spadl snieg a na termometrze bylo kolo 0 stopni no ale coz... podobno mamy globalne...

hejka to ma byc pierwszy dzien wiosny??chyba zarty....masakra, taka pogoda??eh.......przepraszam was za to ze nie pisalam, ale chyba i tak nie...

dzisiaj pierwszy dzien po feriach i juz do tej budy ja bym tak najchetniej siedziala w domu do wakacjich letnich albo jeszce do nastepnego roku szkolnego ale jak...

Niestety nie moge sie odzywac za czesto bo zmieniam kompa na nowego i nie mam kiedy.najpierw nie mialam kompa przez tydzien potem wszystko trzeba bylo instalowac itd...

WITANKO NO WIEC TAK..HEHE PIERWSZY DZIEN WIOSENKI NIESTETY W SqL NO ALE COZ ZROBIC NIE BYLO NAWET TAK ZLE:p BYLY JAKIES NUDNE KONKURSY MIEDZY KLASAMI TEGO...

SiemkA =* i po feriach ,dzis pierwszy dzien bylismy w szkole:( Ale co tam !!! nawet fajnie było NAWET!!! Chemi nie mielismy ,bo pani nie dojechała...

Pierwszy dzien pierwszy wpis pierwszy blog jestem ciekawa co z tego bedzie...To ma byc cos w rodzaju pamietnika chce przelewac swobodnie mysli to co mnie boli i to co...

no wiec dzisiaj jest poniedziałek i niestety skonczyły sie ferie..... :(:(:(:( pierwszy dzien po 2 tygodniowej przerwie był tragiczny... po pierwsze na dzien dobry...

Wkoncu zrozumialam,zaczelam pojmowac co mi tak w glowie siedzialo.Ja powinnam bardzo dziekowac Ryszardowi za to co zrobil.Jest fajnym facetem ale dzis wstając...

Siema;)) Wczorajszy Sylwester był udany. Nie wróciłam na czworaka i nie mam moralnego kaca. Było dobrze. Cho mogło byc lepiej, o jeden telefon za dużo. Nie bardzo...

Rokrocznei pierwszy kwietnia jest. Bez ostatniego dnia miesiaca sie bejdziemy ( 29 luty az tak do szczescia nam potrzebny nie jest) ale bez pierwszego bedzie ciezko....

Dzisiaj pierwszy dzień po feriach do szkoły nio ,a w moim przypadku na praktyke:( jeju jestem padnieta:( marze tylko o tym zeby isc spac:( busssiam:*

Dziejszy dzien byl ok... Przyszlam do szkoly...Usiadlam na stolku i czekalam na moja przyjaciolke.Kiedy przyszla to odrazu do niej pobieglam zeby jej powiedziec co...

Dzisiejsza nocia bedzie krotka poniewaz nie mam czasu napisac dluzszej! _____________________________________________________ Siedzialam...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..1696 1697

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin