.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "piotrek kaplucha", strony 1 - 15 z 621

https://img6.dmty.pl//uploads/201304/1365296987_6sx1l3_600.jpgCzemu nie pojade nigdzie na wakacje...a z kim?sama sie boje gdzie na swiecie dzieje sie tyle...

- Podaj ,podaj ! - wrzeszczałam do Mateusza i już po chwili kozłowałam piłkę koszykową . Teraz liczyła się tylko ta chwila . Te emocje. Amelia , dawaj . Nie daj im...

Mglisty obraz.. Ja i Piotrek. Przytulam się do niego.. Leżymy na trawie.. Czuje się tak bezpiecznie.. Całujemy się..Jest mi dobrze.. Komentarz: Piotrek? Skąd...

Tekst pogrubionyTekst pochylony Mam złą informacje dla fanek- niestety nie! Od kilku lat Piotrek jest żonaty ,wybranką jego serca jest rówieśniczka , 28 letnia...

Dzisiaj odbył się pierwszy dzień na planie teledysku.Tola i Ala bardzo się starały widać było że Tola chciałaby rządzić całym klipem i nagrałaby go po swojemu.Ja...

Piotrek ma 25 lat i ma dziewczynę niespotykanie na drodze staję mu Ala 16 letnai dziewczyna.Piotrek chciałby jej powiedzieć że nie mogą być razem.Ma już dziewczynę...

Pewna rodzina kupiła sobie dom na odludziu tuż obok obfitego w drzewa lasu. Rodzice pracowali w szpitalu na nocną zmianę więc zostawili Anie i Ptotrusia samych w...

Kogos kto nie zdradzi,nie porzuci,dla kogo na zawsze nie oznacza na 2 miesiace,kto wyslucha,zrozumie,pokaze ze mu zalezy i poprostu bedzie.Ja wiadomo tez takiego...

Piter...czy on mnie wykorzystuje tylko po to by miec darmowy sex co jakis czas?wyznam ze moze na początku tak pomyslalam jak go nie znalam.A teraz?nie.On nie jest...

Ze nią jestem nie znaczy ze mam tak się zachowywać.To chyba już mi nie przystoi.Juz?kiedys uwodziłam,robiłam to co inni faceci ze mną.Cos za cos…i kiedyś...

Co do chorych dzieci?Ze jestem za usuwaniem jak np. chore dziecko.To tez nie tak.Piotrek kieruje się religijnością,nie ma dzieci to i tylko ma jedno zdanie na ten...

Co do prezentu.Ostatnio kupiłam prezent dla Piotrka.Zegarek.Bylo mu głupio.Wiem.Jednak mnie po prostu na to stacc.Nie chce tego pokazywać bo taka nie jestem a po...

Już sobie chyba sama nie daje rady.Wiem ze to nie za dobrze i jednak tez wiem ze potrzebny mi psycholog.Nawet mi Piotrek to doradza.No na razie jakos nie mogę się na...

Wikarów?chyba tak się ich nazywa.Nie od dziś wiadomo ze lubie kusic facetow.Dawno tego nie robiłam ale czasami to kusilo.No i tak wpadłam na pomysl czy bym wikarow od...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..41 42

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin