.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "potrzebna", strony 1 - 15 z 2064

„Jak jestem potrzebna, to nie jestem samotna” to zdanie, które wypowiada Maria Sawicka w filmie Piotra Sobczaka pt. „ Dobra Nowina” Wypowiedź...

Przychodzi taki moment w życiu każdej kobiety, że chce ona  mieć dziecko. Wiadomo, że wiąże się to z różnymi wyrzeczeniami i zmianą dotychczasowej figury i...

Witam wszystkich! Dziś dodam szablony i avki, myślę, że się spodobają :) POTRZEBNA POMOC Potrzebuje kogoś kto potrafi robić ładne dodatki...

Jeżeli potrzebna Ci pomoc w związku z blogiem na jakim kolwiek serwisie blogowym (nie dotyczy serwisów płatnych) pisz! :) Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi...

Pawel napisal.Jak rano zobaczylam to juz wiedzialam ze to przeciez z nadzieja ze chce mnie widziec.Dupa.Ja...nie chcialam juz utrzymywac tej relacji.Po co?dla...

Pawel znow sie do mnie odzywa.Nie wiem dokladnie o co mu chodzi tak naprawde.Znaczy...domyslam sie co wolałam o tym nawet nie myslec ale ok.Juz sobie powiedzialam ze...

Gadalam z kolezanka o tym by najlepiej sobie to zrobic.A teraz mysle po co?z jedna kolezanka mi gadala ze nie bede miala okresu tylko bede miala odczucia okresu,bede...

bo wiesz ... w przypowieści o talentach ... to został skarcony ten, który zakopał talent ... ten, który zakopał talent, on został za to ukarany ... jemu zabrano ten...

I to jest dobra rozmowa o zemscie.Wlasnie ogladam Hannibala po drugiej str maski.Jestem hmm zaciekawiona jakby tym filmem lecz chyba nie do konca.Na poczatku nie...

Kiedy w rodzinie rodzi się dziecko pojawia się szereg problemów, z którymi nie każdy potrafi sobie poradzić. Pierwszym z nich jest oczywiście zestaw ubranek, które...

Nie dał nam bowiem Bóg ducha bojaźni, lecz mocy i miłości, i zdrowego umysłu" 2 List Tymoteusza 1:7 Kiedy powierzasz swoje życie Chrystusowi, gdy otrzymujesz Jego...

29.06.2018r. Piątek godz. 18 - 00 LONDYNEK - Kościuszki   Niebiesko/Czarni - Oponeo.pl   Ostatni mecz w 3.Alsp przed wakacjami, Niebiesko/Czarni walczą...

Czasem mysle czy jestem dobra przyjaciolka dla Piotrka.Bo poki co to on tylko mi pomaga we wszystkim a ja co?nawet czesto juz go zawodze bo wchlonelam sie tak w prace...

  Szczoteczka do zębów jest nieodłączną częścią naszego życia. Zapoznajemy się z nią już jako małe dzieci, kiedy to rodzice kupowali nam nasze pierwsze...

Wolontariat niejedno ma imię. Pomoc potrzebującym można realizować różnymi drogami, często całkowicie abstrakcyjnymi na pierwszy rzut oka, a to właśnie te...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..137 138

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin