.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "prima lubire", strony 1 - 15 z 350

Dzisiaj (1 kwietnia - prima aprilis) to aż strach coś czytać, bo nie wiadomo czy to prawda i strach także pisać, bo nie wiadomo czy inni nie potraktują tego jako...

2q9Y   Buy Kamagra Oral Jelly Online Cheap Special Internet Prices. Fast & Guaranteed Worldwide Delivery! Secure & FAST Online Ordering. The Most...

2MHv   Kamagra Oral Jelly How Buy Online Without Prescription<> Buy Kamagra Oral Jelly With No Prescription Kamagra Oral Jelly Overnight Delivery No...

Oj sporo się dzisiaj działo. Na śniadaniówce poszłyśmy do pani od polaka ( naszej wychowawczyni) i zapytałyśmy czy zgadza się na kawał który zamierzałyśmy wywinąć...

Od razu, tak na wszelki wypadek chcę powiedzieć, że ta notka nie jest jednym wielkim dowcipem, i jest w 100% prawdą. Na Prima Aprilis mieliśmy już zaplanowaną...

  Heh. Cze ;)) Jakoś tak, nie mam zbyt ochoty pisać... ale cóż, trzeba, nie? Znaczy się, nie trzeba, ale taka jakaś rozdwojana jestem: i chcę i nie chcę xDD...

Taa prima aprilis - dzień żartów, jak tu żartować jak mnie bebech boli. Przysięgam już się piwa nie tkne !! (Dobra ściema polową sukcesu) Nie powiem fajny był...

Pansy Prima Sort Deluxe Sama zeszłam do Pokoju Wspólnego. Nie było tam nikogo. Poczułam się jak w domu.. W moim pokoju - tylko czerń i biel, jakby nic nie miało...

WCZORAJSZA INFORMACJA O ZWYCIĘSTWIE DKS-U NAD ZESPOŁEM Z CIECIERZYNA W STOSUNKU 12:0 BYŁA OCZYWIŚCIE PRIMA APRILISOWYM ŻARTEM WCZORAJSZY DZIEŃ BYŁ TRADYCYJNIE DNIEM...

prima aprilis czyli 1 dzień kwietnia

A więc zacząłem moją przygodę z blogiem i oto moja 1 notka z dnia Wstałem rano ubrałem się i poszłem z dzwonem do kościoła . I po 1.5h mszy wróciłem...

Prima Aprilis - 1 kwietnia Światowy Dzień Humoru Dlaczego prima aprilis? Prima aprilis (po łacinie: pierwszy dzień kwietnia) to dzień, w którym od połowy XIII...

Siema ziooomy...:)) Weekend sie zaczol..:d hehe no wczoraj sie zaczol no ale ja dizs pisze noooote...:))... Dzis rano poszlam sobie z kaRoLa do Auchanu..:d...

Dzisiaj 1 kwietnia a wiec dzien na jaja :p Juz troszke po połnocy moj komputer mi przypomniała, iz to prima aprilis, wiec nie mogłam stracic takiej okazji i wpadłam...

hejka skarby :* dziś Prima Aprilis :D (mama jush mnie nabrała :P) heh... a dziś coś zasnąc nie mogłam...;/ poszłam spać dziś po 2:00...;/ przeczytałam wszystkie...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin