.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "przyjaciul", strony 1 - 9 z 9

mam jedno pytanie.. jaki sens pisania tego bloga skoro przez tydzien weszlo tu zaledwie dwadziescia pare osob a komow tylko 3... wezcie ludzie piszczie te komy bo...

                                             ...

 sorry  ze nie ma fotek!!!!!    ale obiecuje ze bendzie nasza nocia"NASZA PACZKA PRZYJACIUL" (jestesmy 3)    please chzemy...

moja kolejna radosna notatka Podoba mi sie ta piosenka wiec zamieszczam... ostatnio jej sporo slucham. Mialem wczesniej napisac... wiem ale jakos nie mialem...

Czasami jest tak ze zadaje sobie tyle pytan na kture nie znam tak do konca swoich odpowiedzi,ciekawe czemu sie tak dzieje dlaczego ten swiat jest taki...

Tekst pogrubiony< Czasami jest tak ze zadaje sobie tyle pytan na kture nie znam opdowiedzi ,ciekawe czemu tak sie dzieje dlaczego ten swiat jest taki bez...

Tekst pogrubiony< Czasami jest tak ze zadaje sobie tyle pytan na kture nie znam opdowiedzi ,ciekawe czemu tak sie dzieje dlaczego ten swiat jest taki bez...

cieplutkie pozdrowionka i buziaki dla moich przyjaciul i znajomych..jak o kims zapomne prosze sie upomniec w komciach:D...a wiec pozdro dla: --Cysi i jej...

No to tak wczoraj byla wyjechana impra w szkole, bawiliśmy się zajebiście, jeszcze jak jest się w gronie przyjaciul to wiadomo!:) Wariowaliśmy równo a zresztą,, czego...

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin