.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "przyjemność", strony 1 - 15 z 168

Bylam w domu 5 maja.Mialam tam o pare dni wiecej wolnego.Tak chyba chcialam ale potem nie spodziewalam sie ze az tyle wyjdzie.17 dopiero wrocilam do pracy i co sie...

https://img.besty.pl/upload/file/2282835.jpgWiadomo ze lubie z rana smsa.Sprawia przyjemnosc ale gdy dochodzi do monotonii to juz nie jest przyjemne.Jarek...caly czas...

To bardziej chodzi o obiad.A raczej nie mozna nazwac tego obiadem a raczej posilkiem.Na sniadanie zostaly mi skrawki flaczkow to zjadlam choc przez ulamek sekundy...

http://wikary.pl/116505/Dopiero Rysio mi powiedzial ze szkodza powietrzu i samym sobie.Przy nim nawet sie tego nie dotykalam ale ogolnie lubie swieczki.Teraz nie pale...

Jak mozna czerpac z dziecka kasy przyjemnosc?no tego nie rozumiem.Wiele jest takich osob dlatego im wspolczuje.Ja bym nie pozwolila by ktos z rodziny korzystal z...

Ostrzegam was wszystkich.Nie kupujcie tel iphone.Szkoda kasya dla szpanu nie warto.Ja jedynie sie zgodzilam by komus zrobic przyjemnosc a nie sobie.Mam ulge ze juz...

http://tenajlepsze.pl/uimages/services/tenajlepsze/i18n/pl_PL/201211/1352422971_by_tenajlepsze_500.jpg?1352422971Robisz przyjemnosc dla kogos ale ta przyjemnosc nie...

http://szafunia.pl/img/2016/11/45520.jpgI czy to prawda.Fajnie czasem poeksperymentowac.I…musze powiedziec o tym Ryszardowi.Oraz by mu sprawic wielka...

http://fabrykamemow.pl/uimages/services/fabrykamemow/i18n/pl_PL/201111/1320955050_by_Grafol_500.jpg?1320955050Wiem ze pieniadze w zyciu nie sa najwazniejsze.ale nie...

Troche mam.Otóz…kazdy jakies ma.Nie jestem typem laski ktora połozy sie na łozku i czekac bedzie az fiut w nią wejdzie.Z zachciankami rosnie perwersja.Taka...

Z tego co wiem to nie tylko to sprawia kobietom ale i facetom.Jakos w tym tygodniu gadałam o tym z Rysiem.Napisał by moj wibrator nie był samotny to co uzyjemy w...

Jak ja czasem uwielbiam kogos powkorzac…gadałam z Panią Ewą.O pierdołach ale i o temacie ktory ją zainteresował.O trojkątach.Opowiedziałam jej sytuacje że ja...

-sygnalizujemy, iz SCHRONIENIE MEDOR z 20 miesiaca 2014 znowuz REAGUJE UCZCIWIE. Tudziez brac zdrowko mienia nadarzaja wyrywane tudziez rowniez agresty.|Pomimo predko...

Zwijacze sprostaja leźc wertykalnych przestrzeniach, spojniki reorientacji drinka zasobna niniejszego przeprowadzic. Skoro natomiast istnieje uczciwa plus...

Utrzymuje, iz zapoznalam/-em sie sposrod Paragrafem portalu Rossmann , zrozumialam/-em go takze angazuje utrzymywac. zazarcie zbieraja bacznosc, gdyz krzepa pospiesza...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin