.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "rila", strony 1 - 15 z 48

Heycia,... tutaj rila.. wykonałam dzisiaj tylko jedno zamówienie.. ponieważ te wszystkie zamówienia są nie na moje siły...:( po pierwsze wykonaje sama dodatki a po...

Witam wszystkich..wczoraj był szczególny dzień dla tej oto stronki.. wczoraj minął 1 roczek portalu rila-loyter ... Mam nadzieję że jeszcze miną 3 lub 4 latka albo...

Heycia.. tutaj rila.. soory że taki kawał czasu nie pisałam ale mi siem popsuł komp!!.. a teraz . muszem sobie wgrać programy graficzne i naprawic gg... więc na...

Sorki ale nie bede sie duzo rozpisywac bo mi sie przed chwila ocena skasowała. Oceniam blog .::KliK::. Pierwsze wrażenie Ładny blog ):) ...

cześć tutaj rilaaa.. nasz blog dostał wyrłóżnienie w konkursie na naj bloga... Kończy się rok 2006 ,a zaczyna 2007 .. a więc: Kasy Kulczyka, Fury...

witam jestem rila (ksywka od meli) i to mój nowy blog. sprawy organizacyjne są takie że jak narazie prubuje kożystać tylko z paita bo niemam dużo miejsca na dysku...

Stronka rila-loyter jest w konuksie!!.. Miałabym taka małą prosbe do tych co odwiedzają tego bloczka.. nawet dla tych co są prawie codziennie!! a jest tych osób...

Newsweek przeprowadził z Davidem Yatesem wywiad, który ukazał się w grudniowym wydaniu magazynu. Artykuł zawiera jedno nowe zdjęcie z Harry'ego Pottera i Zakonu...

Jeśli szukacie ciekawych dodatków na waszego bloga kliknijcie na http://rila-loyter.blog4u.pl/ naprawdę warto. Znajdziecie tam szablony, muzykę , avatary jakich...

Oto wyniki konkursu na naj bloga... 1.http://hermia-granger-diary.mylog.pl 2.http://prorok-codzienny22.blog4u.pl/ 3.http://h-p.blog4u.pl/ Gratuluję wszystkim...

heycia tutaj rila-loyter...Ogłaszam konkurs na naj bloga!!Zgłoszenia trzeba dawać pod ta nocia...gdzie ma byc tam umieszczony link do stronki ... raczej bedą 3 etapy...

11.11.2006r.(sobota)PISZE PERSI16 Witam was...Jest mi bardzo przykro, ze mosialem oposcic portal rila-loyter... no coz ta nauka...ale dzis mialem troche czasu i...

Ello tutaj rila.. daaawno nie pisałam...MOSHE JAK NIEKTÓRZY WIDZĄ....WŁASNIE ZOSTAŁ JUSH ZMIENIONY SZABLONIK...:) teraz bedzie tutaj duuuuuuużo remontów.. nowy ...

Mówiłam ... Mówiłam, że bedzie edytowana notka... i mam dla was 3 szablony i 2 avki Szablony: Avatary: Ello tutaj rila... daaawno nie pisałam... :) mam...

strony:1 2 3 4

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin