.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "robilam", strony 1 - 15 z 198

http://teslowa.pl/sites/dev.wordreaders.com/files/styles/obrazek/public/imagecdn33462094429441.png?itok=bkb4_EhyMilosc faktycznie byla piekna.Pamietam to jak dzis,w...

http://www.uczuciowa.pl/upload/20150103081259uid1.jpgżaluje ze we Wrocku nie robilam zdjec ale to jeszcze nic straconego.Rysio bedzie mnie oprowadzac po Sztokholmie a...

http://www.bez-cenzury24.pl/upload/images/medium/2014/11/mow_to_co_myslisz__2014-11-09_13-14-45.jpgZa duzo robilam w zyciu cos czego zaluje a dopiero nie dawno...

http://teslowa.pl/sites/dev.wordreaders.com/files/styles/obrazek/public/imagecdn37091872313311.png?itok=vvtU1l4vCala to poprostu moja wina.Ja sobie zawsze dawalam...

Ta data bedzie u mnie zapamietana.Oby nie na zawsze.To bolało i to bardzo.Nie tylko fizycznie.Najgorsze jest to ze nikt nie moze mi pomoc nawet jak bardzo tego...

Robilam pranie bialych rzeczy.Dodatkowo wyjelam z kosza inne co byly do prania.Poszperalam w swojej szafie i co znalazlam?bluzeczke Rysia.Kurcze…on mi ją...

To wiecie co robie?ogladam zdjecia z Naleczowa,Kazimierza.Chcialabym miec wiecej fotek ale np we Wrocku na chama mi sie rozladowal a potem moj ukochany(tylko w...

Pisalam pamietam jak dzis,gdy bylam zla wszystkie zle rzeczy.I nie tyko ale to sie przekladalo na mysli i czyny.Nie powinno byc tak bo przeciez to robisz w...

Do kiedy tak bedzie?budze sie rano,myje sie(choc np Rysio mowi o przemyciu bo z gownem sie nie bilam hehe) ubieram,ide na spacer albo szykuje sie do pracy,wieczorem...

Głównie psycholog dziecinny jest kobietą specjalizującą się w kwestiach związanych w zakresie rozwojem pociechy i podlotek. Pamiętam jak gorzkie czegoś było konfesja,...

Juz od roku prawie od poltora roku pracuje w juventusie jako sprzataczka a umowe mam na 7 lat mam nadzieje ze jeszcze tyle przepracuje .musialam znalesc prace bo...

[telefon] Robilam wszystko, zeby byc zauwazoną... Zeby bylo dobrze. Staralam sie, rozmawialam, zajmowalam. Wychodzilam.kiedy trzeba, pomagalam, szukalam,...

Dlaczego nikt biednej mi nie dal znac, ze blog nie dziala w dobrze w eksplorerze?? he?? Nie ladnie. Czy mam zamiar cos z tym zrobic? Buhaha, nie. Anyway, jestem juz w...

  Witajcie Kochani ! Przenosze się na  tego bloga z myloga J . Boże , prawie 4 miesiące nie byłam na blogu !! Może na poczatek tak ogolnie streszcze co...

Zuziol spi w lozeczku ale ciii... nie chce zapeszac. ZObaczymy co bedzie dalej. Coraz mocniej utwierdzam sie w tym ze moje dziecie wcale nie potrzebuje jedzenia w...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

robilam ‹› miley cyrus party in the USA ‹› natalia dominiuk ‹› seks nauczyciel ucz ‹› akcje ‹› kamienie ‹› hentai sex game ‹› kod na kase doPet Party ‹› jan ‹› sasusaku w szkole blog ‹› pow ‹› pet part ‹› mama ‹› matka i syn ‹› king ‹› jak zalozyc bloga ‹› porozmawiajmy ‹› blog ‹› szablon exo ‹› Seks dzieci porno ‹› wokalistka exaited Agnieszka Drewnicka data urodzenia exaise ‹› analiza ‹› dziwny ‹› marzenie ‹› adopcja pokemona ‹› ola ‹› 100 ‹› wjo ‹› obrazki na pulpit ‹› paper melani ‹› Damn ‹› kocham go ‹› Len Tao i jego dziewczyna ‹› piersi ‹› kod na szafiry do pet par ‹› Kiba i Hinata opowiadania ‹› pirates-girl ‹› male ‹› system bazy od 1 do 10 ‹› ani ‹› iron ‹› kody claw ‹› dan balan ‹› escape ‹› wiersz i okazji dnia mamy ‹› opisy pod zdj ‹› mame ‹› cipka emilz osment ‹› krok ‹› slowem pisane ‹› photo ‹› usuń ‹› fashion ‹› mp3 ‹› sasu-saku

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin