.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "rozne", strony 1 - 15 z 447

Drukarki i ich rodzaje Fachowiec i jednocześnie też doktorant Politechniki Wrocławskiej Kornel Golczewski dla którego praca to fotograf zapewnia, że dzisiejsze różne...

4382445 - moj GG - pisac jesli chcecie rozne foty (w tym XXX), haslo na poczatku (wpisac): xXx. GiFy: I to nie wszystko.. Reszta...

http://fabrykamemow.pl/uimages/services/fabrykamemow/i18n/pl_PL/201201/1326404023_by_Svetogor_500.jpg?1326404023Piotrek czasem wkurzal mnie swoimi tekstami.Jest pelno...

http://redmik.pl/upload/3624b92d9ea1757e1ed06af9c95e0c0e2926.jpgBartek.Mi sie powodzi to sie msci gadajac do mnie rozne rzeczy.Niby mam przez nie cierpiec ale prawda...

http://wikary.pl/116505/Dopiero Rysio mi powiedzial ze szkodza powietrzu i samym sobie.Przy nim nawet sie tego nie dotykalam ale ogolnie lubie swieczki.Teraz nie pale...

http://bezuzyteczna.pl/static/content/76cf122c0750dbab6c5a.jpgSą rozne momenty erotyczne,jest sex czuly namietny,ostry a przeciez czasem ten nudny ale jak juz jest...

Eh…on to ma przewalone.Jego byla podobno nie daje mu spokoju.Teraz sie dowiedzialam ze miala dziecko.On i zabawial sie z mamuska?nie poznaje.On to raczej...

http://szafunia.pl/img/2016/11/45723.jpegMowi sie ze klamstwo ma krotkie nogi.Czasem sami klamstwo potrafimy wyczuc i tez jest tak ze czasem dla dobra bliskich...

http://fabrykamemow.pl/uimages/services/fabrykamemow/i18n/pl_PL/201111/1320955050_by_Grafol_500.jpg?1320955050Wiem ze pieniadze w zyciu nie sa najwazniejsze.ale nie...

Ogladam rozne obrazki na necie.Nawet fajne.Laska robi loda facetowi w aucie.Tak teraz sobie pomyslalam ze chcialabym tak zrobic Rysiowi.Obciagac mu podczas jazdy...

http://teslowa.pl/sites/dev.wordreaders.com/files/styles/obrazek/public/imagecdn33462094429441.png?itok=bkb4_EhyMilosc faktycznie byla piekna.Pamietam to jak dzis,w...

http://teslowa.pl/sites/dev.wordreaders.com/files/styles/obrazek/public/imagecdn10601052730141.png?itok=jTM6UHACJak ja nie lubie jak gadaja ze jestem singlem z wybor...

Wtedy nie myslalam ze mialam juz nie pisac bo zerwal znajomosc.Bylo mi zle a w nim mialam oparcie.Rowniez zadzwonilam do Toski i napisalam do Piotrka.Co potem Toska...

Bylam bardzo happy a na komentarz jeszcze bardziej.Pisalam mu rowniez na emailu ze jak zechce to moge do niego pojechac po nowym roku.Owszem moge ale by nie sklamac...

1. A wiec dom zuzywajacy 40 kWh/m2 nie jest izolowany. KAPE to banda cieplownikow. ( ale z dotacja pomoga ) 2. Mnie by dom wedlug PN 40 osobiscie zadowolil....

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..29 30

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin