.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "sens zycia", strony 1 - 15 z 7252

"Spotkałem dziecko i zapytałem Po co żyjesz? - By zdobyć wykształcenie, a potem zmieniać świat na lepszy. Spotkałem Mężczyznę i zapytałem Po co żyjesz? - Żyje...

Pou Free Download Badabaciary darmowe koncertybajki mini mini po polskucrack ls 2011 patch 2 2darmowe probki blog 2013Darmowe Szablony Liter Do Drukowaniadokladne...

Od zawsze wtapiałam się w otoczenie, niewidoczna dla facetów. Gdyby Google Earth było facetem , nie odnalazłby mnie nawet gdybym przebrała sie za wieżowiec. Niezła...

Nauczyła się myśleć, kochać, śnić         bo nie potrzebuję fałszywego 'kocham Cię' aby się uśmiechnąć....

Ostatnio stracilam chec na jedzenie. Aczkolwiek nie bede przez to o rozmiar szczuplejsza - zawsze tak jest. Stracilam chcec na slodycze. To wrecz niemozliwe. Cos jak...

Miałam nic nei pisac, oduzaleznic sie od bloga, ale to jest takie trudne. Niby w koncu odblokowali ebloga i moge juz tam pisac notki. Jednak przez to, ze tu staram...

witam. ;] opisy będą.. no. ;] i nie wiem czy wiesz. przy zapalonym świetle czasem czuję się bezpieczniej. więc. powiedz czy takiego mnie chcesz? Bo ona...

"Droga ku zatraceniu Kiedys wiele chwil tak cennych, wartych by wspominac, lecz pojawila sie pustka. Pewnego dnia, ktos cos zabil. Wlasne...

Chcesz poczuc jego zapach znajomy wyciągasz dłoń i nie chwyta jej nikt dlaczego sypiesz sól na swe rany daj sobie czas wnet poczujesz warto zyc Odnalazłam sens zycia...

Nie ogladam sie za siebie Odchodzac, wiem, ze robie dobrze Czasami trzeba upasc By odnalezc sie na nowo. Za pozno juz by przeszlosc odwrocic. Za pozno by...

Chciałabym Cię kiedys spotkac, pojsc z Toba na spacer. Nie wazne czy bedzie swiecic słonce, czy bedzie padał deszcz... Gdy bedzie mi goraco on postara się aby upał...

Witam Serdecznie Na Moim Blogu...Dzis O 14:00 Miało Byc Rozstrzygniecie Konkursu Ale Teraz Sie Ono Rozpocznie Pozniewaz Jestem Rozpaczona Ze Tak Mało Osob Sie...

Tak pisze od czasu do czasu na tym blogu. Sama nie mam pojecia czemu go jeszcze nie usunelam. Moze mam nadzieje, ze ktoregos pieknego dnia wroca te wszyskie chwile od...

Czesc! Dzieki za te mile komentarze naprawde duzo daly mi do myslenia!! Chociaz z tym moim mysleniem to nie zawsze jest dobrze bo roznie moze sie stac jak...

Moj czas juz sie skonczyl. Film zycia sie wylaczyl. Sens zycia przeminal, tak zwyczajnie z rak mi wyplynal. Nie mam juz po co zyc przeciez nie moge...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..483 484

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin