.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "siostra brat", strony 1 - 15 z 7578

I oto nastały czasy, kiedy należałoby napisać kolejną notkę na mym skromnym blogasku. Tak więc. Oto jest druga nociaa.      Mam doła....

A gdyby tak, przestać domniemać i zacząć działać. A gdyby tak nie bać się i po prostu to zrobić A gdyby tak za nic mieć konsekwencje i uczucia innych ludzi. A...

Burza rodzinna... siostra, brat, jego dziewczyna, jedno dziecko, drugie dziecko, jedno płacze, drugie krzyczy... Prawie bezsenna noc... I jeszcze nasz rząd...

A więc zaczynając od świąt . Od rodziców dostałam aparat . < zaciesz > Jedyna wada to to , że ja marze o lustrzance i wgl . xd Ale ogółem to brat zabrał z domu...

Tylko zastanawiała się po co to robił, po co ją niszczył. Była to zemsta? Być może... To pierwsze co przychodziło jej na myśl. Chcial się zemścić za to, że go...

Notkę miałam dodać już jakiś czas temu bo miałam przygotowaną ale tak jakoś wyszło że nie było czasu.;d no a teraz jestem chora to mam trochę czasu.;d;* miłego...

Panie i panowie, analiza numer 50! *fanfary, szampan, serpentyny, bańki mydlane* Z tej okazji za analizę wzięły się Miss Derisive i Deszczowyjka. Jak powszechnie...

Miałam nic nei pisac, oduzaleznic sie od bloga, ale to jest takie trudne. Niby w koncu odblokowali ebloga i moge juz tam pisac notki. Jednak przez to, ze tu staram...

"Bóg może kazac Ci czekac- to nic: usłyszysz Go w chwili właściwej, byle byś tylko nie przestał słuchac.A potem idź w życie, Przyjacielu, ze spokojem, z ufnością i...

siemka...dawno nie pisalam...bo nie mialam co pisac...znowu mam fajki no wkoncu...moi starsi pojechali gdzies na 3 dni i wkoncu mam spokuj...ale babcia...

na samym początku jednak napisze cos innego. nie toleruje czegos takiego: fajny blog wejdź na mój. taki kom zostal napisany pod ostatnia notką u mnie. oczywiście...

Dzis zalozylam bloga!!!!!!!!Bedzie on o pieskach!!!!!!!!!!! Prosze komcie!Pod notami!!!!!!!!   Cos o...

o wanilkach... Piret Jarvis....6,02,1985,Tallin kolor oczu...niebieski....wzrost...1,70m...rodzeństwo...siostra...brat.....szkoła:studiuje naukę o mediach na...

Rihanna postanowiła raz na zawsze uciąć wszelkie spekulacje na temat jej domniemanego związku z Chrisem Brownem oświadczając, że z młodym muzykiem łączą ją...

Rihanna postanowiła raz na zawsze uciąć wszelkie spekulacje na temat jej domniemanego związku z Chrisem Brownem oświadczając, że z młodym muzykiem łączą ją...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..505 506

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

siostra brat ‹› lustro ‹› dziewczyna sterlinga kniahta ‹› kochac kogos a potem ‹› dlaczego to znowu ja ‹› czy justin biber przjedzie do polski ‹› lubisz to suko ‹› mama jest dobra ‹› przerwa szkolna ‹› szafiry napet party za darmo ‹› obecna dziewczyna sterlinga knaighta ‹› Just in Time Escape ‹› gdzie mieszka justin bieber ‹› Darmowe tapety kobiet nagich i owlosionych ‹› dan kuso i runo misaki ‹› lato ‹› opowiadania erotyczne sex matki i c ‹› numer na szfiry w pet party ‹› Agnieszka Drewnickasz ‹› smok ognia ‹› erotyczne opowiadania tokio hotel ‹› Kelly clarkson nago ‹› selenia gomez nago ‹› zboczone ‹› kurs ‹› hospital ‹› kody na kase do gry ice tower ‹› lipiec ‹› wiersz i okazji dnia mamy ‹› jestes jak powietrze ‹› big farma ‹› justin bieber koncert londyn ‹› Krzysiek ‹› blog o justinie bieberze opowiadania ‹› barwy marze ‹› Sex cipki ‹› bill kaulitz and adam lawbert love ‹› Super Sneaky Spy Guy - Gold Thief ‹› Tajemnica ‹› harry potter opowiadania erotyczne ‹› mroczne ‹› ana-chce-ciebie ‹› erotyczne opowiadania tokio hotel ‹› justin bieber szuka tej jedynej ‹› mcfly ‹› kody do pet part na nk na szafir ‹› cipka Miley Cyrus ‹› 16 latka nago zdjecia ‹› harry potter opowiadanmie erotyczne ‹› Pary ‹› kody do pet part na nk na sza ‹› wampiry opowiadania z tokio hotel ‹› numer gadu gadu justina biebera ‹› paddy kelly ‹› opowiadania erotyczne michael jackson

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin