.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "slub", strony 1 - 15 z 164

Hejka ! Wiecie ze Penny i Lenny biora slub ? Idzcie do San Fran Panfu i zobaczcie ten napis.Nastepna pocztowka miejsce Bar Piratow gdzie spotkacie kartke z Afryki ,...

Z Ryszardem rozmawialam telefonicznie.Moja upragniona rozmowa.Tak bardzo za nim tesknie.On za mna rowniez i sam mi pisze ze juz mysli nad szukaniem jakiegos lotu do...

Wcale ze nie.No moze z jednym facetem ale jest dla mnie nie osiagalny.I co to znaczy tak jakby?i dodatkowo nawet gdyby byla ta osiagalnosc to przeciez i tak ze mna...

Musiałam się przejść bo już nie wyrabiam.Obiecalam sobie nie płakać ale niestety płakałam. Czemu jestem taka uczuciowa? Przypomnialam sobie pytanie od jednej laski co...

Jesli by Rysio sie bal o rodzine to chodzi mi bardziej nawet jak o slub bez rodziny.Moi by nie byli zachwyceni choc to nie ich sprawa.Na chwile obecna to niestety...

Tak mi napisal Rysio co do slubu.Napisalam do niego ze do 3 razy sztuka a przede wszystkim skad on ma wiedziec jak sie to ulozy.Slub to jednak cos znaczy prawda?ja na...

Tak jak myslalam juz dawno ze Ryszard moze takie cos zrobic.Chce nie byc ze mna z powodu wieku.Boi sie ze go opuszcze.Boi sie doznac rozpaczy jak zostal...

Tak dokladniie nie pamietam ale z Rysiem bylam w jakims hotelu,dzieciaki tez jakies byly,sprzataczki.Jadlam z nim sniadanie i mial na sobie obraczke.Hmm z ktora zona...

http://static.bezuzyteczna.pl/static/content/5b327f47feb0bbbbc5b3771ba.jpgPamietam kiedys bylo to moje marzenie.Takie ciche.Nikomu nie mowilam o tym.Chcialam zostac...

Jak slub to na cale zycie i to z tym jedynym tak?dla mnie tak.Niektorzy biorą slub chyba dla atrakcji.Bo niby jak ktos wie ze to nie na cale zycie to po co sie...

Czemu ranimy bliskich wmawiając ze nam nie zalezy?igranie z uczuciami to tak jak igranie z ogniem.Mozna sie sparzyc.Czemu mnie zraniłes?czemu ze mnie...

Od rana Luna zaczeła piszczec.Od 5 zaczeła.O 6.00 wyciem obudziła a że Slawek nie mogł spac i pisał do mnie smsy to poszedł ze mną.2 godz na dworze a potem u...

Vans is probably the initial names that may appear into one's thoughts when it comes to footwear, but from the afterwards yrs, Vans has also expanded its marketplace...

Vans is probably the initial names that will appear into one's mind in regards to footwear moschino wallet, but in the afterwards decades, Vans has also expanded its...

Vans is probably the 1st names that would appear into one's moschino handbags brain with regards to footwear, but from the afterwards decades, Vans has also expanded...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin