.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "smutna piosenka", strony 1 - 15 z 6634

Surrealistycznie dzisiaj było. I spontanicznie jak na mnie. Rozwiane, kurtki, szary horyzont, zagubienie w terenie. Jestem ciekawa, czy pojechał ze mną tylko po...

Dawno nie pisałam sorry ale...ale ostatnio nie mam ohoty na nic. Zużka sie do mnie nie odzywa a jak już to jest chamska itd. Karolina niewiem co o niej myśleć......

Dawno nie pisałam.. niewiem poprostu moje lenistwo jest zbyt wielkie hehehe xD Co tam u was jak po świetach.? Znowu piszę z Szymonem.... tak wiem wracam do...

I nie było mnie kilka dni heh a to dlatego że było zebranie rodziców 8O Ale aż tak strasznie jak myślałam nie było... na szczęście;D Oczywiście obiecałam że będę...

Mała Księżniczko oczy masz jak odbicie gwiazd. Moja Księżniczko skarby gwiazd w oczach swoich masz. Mała Księżniczko Ty i ja 1. Żyła tam, gdzie jej ojciec...

against my will Beichte Der letzte Tag Durch den Monsun Frei im freien fall Freunde bleiben Gegen meinen Willen Grauer alltag I needn't you Ich bin nicht...

hmm.. jak zawsze dawno nie pisalam ... sorkii ... upss :PP no ale i tak nie mam o czym pisac...ale zycie jest okrutnee... juz napewno nie powiem.. czemu nie...

Jak widzę to nasze zadupie to poprostu żal mi tych wszystkich co tu mieszkają..., ale przejdźmy do rzeczy. Wstałam o 6 i siedziałam rano na kompie... potem musiałam...

Dzisiaj wstałam rano ok. 8.00 i siadłam na kompa. Oczywiście włączyłam muzykę(Miyavi, an cafe, dir en grey, the gazette itp. ogólnie j-rocka), bo to mój codzienny...

czy depresja się może pojawić bez powodu?nie umiem się już zrozumieć, płaczę co wieczór a nawet nie wiem z jakiego powodu, wszystko jest dobre żeby się złamac, nawet...

"Totgeliebt" (Zakochani na śmierć) Bill: Piosenka opowiada o tym, jak to jest, gdy się kogoś usuwa, kogoś w kim się było zakochanym. I nie można temu...

*Pewnie już wiecie że trasa TH zosatała przesunięta... Nowe sceny zostały krzyżowane na "483 Live Show"- jedynie poprzesuwają sie co nie co terminy koncertów....

Wedding of change Z początku łudziłem się, że o mnie zapomną, darują te cierpienia (Werter to przy mnie pryszcz) i przerzucą ciężar...

Terapię czas zacząć. I będę płakać i będę zła. Będę wkładać pięść do ust i będę krzyczeć. Skończy się dopiero, kiedy przestanie boleć. Nie miało boleć. Miało być tak...

no nie!! nawał informacji!!!! cała sie trzęse.... najpierw info iz nowa piosenka LP nosi tytuł QWERTY i jest podobno bardzo, bardzo ciezka. o ja...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..442 443

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin