.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "spierdalaj", strony 1 - 15 z 330

Pawel sie odezwal...no szok.A dlaczego?latwo mozna sie domyslec.Nie odzywa sie tyle czasu az tu nagle pisze?jeszcze bym zrozumiala jakby byl inny na...

http://bezlitosne.pl/wp-content/uploads/2015/02/2af8b6beacb04062f1467b791.jpgMam to w dupie.Nie chce miec juz zadnych cierpien przez osoby ktore nie zamierzaja sie ze...

powiem Wam szczerze ... że gdybym stanął przed wyborem - nagrać samemu płytę, wydać ją bez mediów, w ilości 100 egzemplarzy ... lub iść do wydawcy, pozwolić się...

jebać Unię Europejską ... ze struktur wychodzi Wielka Brytania ... Indie chcą negocjować układy handlowe z każdym Krajem z osobna, bo z Unią Europejską nie mogą się...

post zajmujący się Teorią wielkiego ucisku Czysz żeś kobita czy facet, kończące związki zawsze bolą pieką i pozostawiają ucisk tak samo. Powodem jest to że...

... i Tak stoję tutaj i widzę to wszystko. Piszę tutaj różne rzeczy. Utrwalam pewne przekonania, zachowania, zabezpieczenia i zaświadczenia. Kreuje swoją własną...

nie można mówić: "mniej wartościowy naród tubylczy" !!! Naród Polski jest wspaniały, to nie jest wina Polaków, że na terytorium Polski egzystuje 25 - 30 milionów...

krótko mówiąc, postkomunistyczne kurewstwo ma teraz 2 wyjścia: 1. ustąpić, i ci co mogą niech spierdalają najlepiej jutro, np. gdzieś na Antarktydę, chuj mnie to...

wolny rynek jest mi jeszcze potrzebny do tego, żebym mógł sprzedawać płyty za 5 zł ... bo załóżmy że 100 000 ludzi kupi płytę za 5 zł, przyjdzie do mnie ktoś z radia,...

59746 "Towarzyszu podróży, zbudowałeś byt swój zasklepiając jak termit wyloty ku światłu i zwinąłeś się w kłębek w kokonie nawyków, w dławiącym rytuale codziennego...

trzeci miesiąc z rzędu mamy deflację ... ciekawe, czy ci biedni ludzie dalej będą czekać chuj wie na co, czy w końcu wezmą sprzęty i pójdą rozjebać postkomunę jebaną?...

"donald matole, twój rząd obalą kibole" ... pora przejść od słów do czynów ... bierzemy sprzęty, zbieramy się wszyscy razem, i jedziemy rozjebać pół Warszawy ......

Polacy masowo rzucają palenie. Rząd twierdzi, że to jego zasługa. Ale eksperci uważają, iż robi za mało - pisze "Rzeczpospolita" ... NIEEEE!!! niech ten rząd nie...

rośnie na poletku 10 sztuk jarania, robię to m.in. po to aby sobie życie ułatwić, i nie biegać po dilerach ... robię to dla siebie, aby "głód narkotykowy" zaspokoić...

Po powrocie z Turcji nie mogę sobie znaleźć miejsca. Wszystko jest tu źle. Gadam jak ojciec Maxa, antypatriotycznie w chuj. Wkurwia mnie to szczerze mówiąc, bo co się...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin