.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "spróbuję", strony 1 - 15 z 82

https://img.besty.pl/upload/file/1927678.jpgTakie postanowienia…i poprostu szalec na maxa bym niczego nie zalowała.Tez i bez przesady ale teraz dla mnie co...

http://tenajlepsze.pl/uimages/services/tenajlepsze/i18n/pl_PL/201303/1363180891_by_tenajlepsze_500.jpg?1363180892Tak by bylo najlepiej ale to nie daje mi...

http://bezuzyteczna.pl/static/content/5c198a13dd60226f9bbb.jpgA najbardziej niedawno,jak Rysio byl.Chcial mnie doprowadzic do orgazmu ale…dupa.Nie wyszlo ale...

http://www.uczuciowa.pl/upload/20150608105031uid1.JPGNie wyobrazam sobie by jakas laska na powaznie by chciala z nim byc.Bo sory ale on ma mozg dziecka,myslenie.A...

Witam.Nie wiem czy mnie kojarzycie…mialam bloga takiego samego tylko na stronie bloog.pl.Przypadkowo poprostu skasowalam.Napisalam do administratora i czekam...

-wydajemy, iz SCHRONIENIE MEDOR z 20 miesiaca 2014 powtornie PRACUJE UCZCIWIE. Rowniez zastrzegam, takze hordy takze poprawne zycie takze ewolucja „wnosi...

-tamten , zas obecne niepowtarzalny, skoro mianie, apendyksu usprawiedliwiany asonansem: „Mierzyl nastapic imperia Krokodylow/ Na filizanke gorzalki sposrod...

Niech bym sprobowal nie zadzownic jak jade do pracy w autobusie.... Oczywiście cały czas w wodzie. no i oczywiscie histeryczny placz, uderzanie rekami, kopanie....i...

Na razie wpisuję coś tu .  Nie uśmiecha mi się to. Nic ważnego . PO prostu nie mam juz siły . Zmęczona.  Tragicznie duzo nauki. Zaraz zasnę na biurku ....

Dzis los wszystko komplikuje . probuje rozdzielic Nas , zadajac tysiac ran . Wystawia Nas  na najciezsza z prob , myslac ze uda mu sie zwyciezyc Nas .Nie . My...

W poniedzialek o 5 odeszly mi wody, bylam pewna ze to juz bo co zrobilam krok to mnie zalewalo. Mama zawiozla mnie do szpitala i o 9 podali mi kroplowke z oksytocyna,...

hm , trudne a zarazem dziwne pytanie , ale jakos sprobuje na nie odpowiedziec x d . jezeli nie to co chciales , spytaj ponownie ; d . moze zabierz ja na jakis spacer...

przepraszam za te opóźnienia w dodawaniu notek ale nie mam czasu, bo jestem zawalona nauką. .   - Kocham Cię . !- Słucham ? , głośniej bo nie słyszę . !-...

Minął cały tydzień od ich powrotu, a on się ani razu nie odezwał. W ramach protestu nie spotkałam się z Mcfly'ami. Eva była zajęta ostatnimi egzaminami więc też...

strony:1 2 3 4 5 6

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin