.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "straszne historie", strony 1 - 15 z 3772

Siema wpadłem na pomysł ,że co jakiś czas dodam jakieś straszne historie ściągnięte z neta ale wpadłem też na pomysł żeby zacząć wymyślać też swoje takie historie...

CMentarz: Historia wydarzyła się naprawdę... Działo to się pewnego lata, dwie dziewczyny Cate i Sindy pojechały na dwa tygodnie nad jezioro które mieściło się...

Inna wersja Liżącego pieska... Kiedyś żyła sobie pewna kobieta. Nie miała ona zbyt urozmaiconego życia. Jej mąż wychodził do pracy około 6 rano, a wracał o...

Hej robaczki ;) Doszłam do wniosku, że skoro mam napisaną tą cześć to nie ma co zwlekać z jej dodaniem :) Tak, więc... życzę wam miłego czytania ;) SEX, DRUG'S...

Około godziny 8 ,  jako pierwsza obudziła się Mandy spoglądając na twarz śpiącego chłopaka. Uśmiechnęła się odgarniając kosmyk z jego twarzy na co odwrócił się...

HYPER Bleach 3 - 21:00/21:45/22:30 (codziennie od 8 października) Full Metal Panic! - 23:30 (codziennie) Bleach - Memories of Nobody...

Pragnę przedstawić wam, moje przemyślenia dotyczące związku. Mam nadzieję, że ten temat wniesie coś wartościowego, chociaż dla większości osób, poruszone tutaj...

Był chłodny sobotni wieczór. Debbi przyszła do swojej najlepszej przyjaciółki Marty na tzw "nockę". W drzwiach minęła się z mamą Marty, która na...

Siema xD O kurczę. xD dziś jest jakiś bardzo dziwny dzień.. xD ale dziwny, że w sensie nie złym xD wręcz odwrotnie! xD świetnie dziwny. ;D nie ma to jak moje...

Hala nr 5 Stare stalowe drzwi zaskrzypiały. Kurz podniósł się, na podłogę padało światło księżyca ukazujące sterty gruzu i zardzewiałej blachy. Maciek spojrzał...

blog przeniesiono na nową stronę  http://straszne-historie-prawdziwe.blog.onet.pl/ Za zaistniałe niedogodności z góry przepraszam. Angelica13

Elo!Mam na imię Dagmara,mam 12 lat,w tym roku pójdę do gimnazjum...Kocham muzykę, straszne i tajemnicze rzeczy,  muzykę, fantasy, muzykę xDCo by tu..O!Mam...

Wczoraj wieczorem kiedy byłyśmy u mnie w domu oglądałyśmy Horror......a potem gdy poszłyśmy spać opowiadałyśmy straszne historie........Około 3.20 gdy poszłam do...

31 października godz:OO.O1 Wstaję. Jak zwykle po północy nie mogę spać. Po prostu szczyt chamstwa. Potem znajomi się mnie pytają, czego wyglądam jakbym wróciła z...

Po śniadaniu cała piątka opuściła dom. Regina i Maciek wybrali się do miasta wypłacić pieniądze z kart, a Majka i jej „rodzice” poszli do wsi. W dość...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..251 252

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin