.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "swieta", strony 1 - 15 z 720

swieta stanie w korkach i kolejkach zamienilabym na spacer po lesie i hebate przy kominku tylko tutaj ani lasu, ani kominka, ani sniegu swieta mam dosc...

WITAM :) wiem tytul mopze nie jest za swiateczny i moze pomyslicie ze jestem nie towarzyska i nie rodzinna ale dla mnie te swieta byly kiepskie poniewaz moj jeden...

Tia niedlugo swieta mi osobiscie nie kojarza sie one z niczym fajnym. Raczej wolalabym zeby bylo juz po nich ogolnie nienawidze koncowki roku to masakryczny czas tak...

nie wiem kto to wymyslil, dla mnie moglo by ich wogule nie byc... naprawde kupowanie prezentow, spotkanie ze "wspaniala" rodzinka, udawanie ze jest sie szczesliwym,...

drugie swieta i tez nie udane, jakos tak chujowo sie czyje mimo ze nic nie robie... kazdy sie cieszy ze swieta a ja wrecz przeciwnie wolalbym by tego nie bylo......

Swieta jakies niespokojne sa..moze przez to ze nie bylismy w domu tylko u mojej rodziny..Ostatnie pamietam jako cieple i takie wlasnie nasze :)Nastepne mam...

nowiec nie dawno byłkoncert w no mercy w sobote, od zawalenia ludzi starych i nowych:D super.. muzyka taka oo...alebylo spoko.. zrobilamjak zawsze duzo zdjec i takie...

Czym sa dla Was swieta?? Dla mnie To spotkanie z rodzinka Ktora mimo wszystko kocham To uslyszec wspaniale zyczenia od znajomych niespodzianki od choinka Ale...

to beda smutne swieta , moja mama nie ma kasy i nie bedzie miala , moja babcia dostanie emeryture ale ledwo starczy na kolacje wigilijna ze juz o prezentach nie...

Juz niedlugo swieta!Za 10 dni!Supcio!Troche sie ciesze a troche nie!Nie wiem sama czemu!Poprostu... Nadziei - by nie opuszczała, radości - by...

Juz niedlugo Swieta Bozego Narodzenia, potem Nowy Roczek....i pomyslec ze juz prawie caly rok mamy za soba jak ten czas szybko leci...czasami to az za szybko.. Na...

Wiem ze chyma jeszcze troszke za wczesnie ale znalazlam i mam kilka fajnych wierszykow na swieta ... Juz Mikolaj grzeje sanie. Czego pragniesz niech sie...

Witajcie! Swieta byly superowe!! Ale jakie, to ja wam nie powiem, bo kazdy Swieta spedzil inaczej. Jesli napisze, ze te Swieta kazdy spedzil coolowo, to napewno to...

Wiem ze dawno nie pisalem nic i ogolnie powiewa tu nuda wiec napisze cokolwiek bo mnie tu zawiesza i koniec pisania bedzie... Ogolnie sa swieta. Wszyscy sie ciesza...

Hejka :) Sorka że tak pozno do was pisze ale nie mam w domu neta. Przyjechalam do babci na swieta i bede caly czas siedziala w internecie.Zrobilam juz zamowienia...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..47 48

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin