.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "sylwia vissenna", strony 1 - 15 z 585

Imię: Sylwia Nazwisko: Grzeszczak Data urodzenia: 7.04.1989 Strona: http://www.sylwiagrzeszczak.pl/ Album: Sen o przyszłość posłucha...

ta jakże dziwna wczorajsza propozyzcja rozbiła mnie na części pierwsze. Pokazała z jednej strony spełnienie marzeń a z drugiej to co reszcie nie "pasi"... Miałam...

II Sylwia jest wysoką blondynką, dojrzałą jak na 17 lat i o wyglądzie poważnej, co najmniej dwudziestoletniej panny. Nigdy nie lubiła, gdy ktośdawał jej więcej lat...

I Plac zabaw obok ulicy Podmiejskiej jest ulubionym miejscem Sylwii. Znajduje się tam kilka odrapanych huśtawek, dwie drewniane ławki, które kiedyś miały kolor...

Sylwia jest o rok starsza ode mnie i jest moją kuzynką. Zawsze mi się podobała. Miała ładną twarz i nogi, zgrabny tyłeczek i śliczne cycuszki. W któreś święta...

Hejka jestem Pinkowa Sylwia .!! Mam 12 lat i mieszkam w Białymstoku xD Mam sześć bardzo wspaniałych i wyjatkowych przyjaciółeczkek;*... Moja fotka to:...

Pink-Sylwia

sylwka (4-10-2007 12:50) wiesz co chyba sie nie doczekam na ciebie sylwka (4-10-2007 12:50) ale to nic ja sie niegniewam sylwka (4-10-2007 12:51) jak by co to...

Izza, dałam hasełko Sylwii bo usunęłam linka z twoim bloggaskiem więc spox, nie wkurzaj się :P A właśnie Sylwia jest u mnie i jest dziko, zna3y śmieshnie :P :P :P...

No więc tak: osoby wymienione w tytule sa naszą kochaną klasową parą:)jedną jedyną jaka stworzyła się przez trzy lata nauki w liceum! Dlatego też między innymi bardzo...

I Sylwia,Oliwka...na grilla.Bardzo to mile ale momentami sie boje bo je lubie bardzo.Boje sie ze sie z nimi zżyje i mnie zostawią jak takiego niepotrzebnego...

Wlasnie sie dowiedzialam ze Sylwia,ta co u mnie z Mikim byla ma juz 3 dzzieci.No  szok.Nie to ze zazdroszcze bo bardziej wspolczuje.W wieku gdzie moglaby szalec...

Sylwia nagle napisala.Zapytala nagle o swoja torebke ktora mi dala bo jej babcia zmarla i to dla niej po niej pamiatka.Hmm osobiscie ja nikomu bym nie oddawala...

http://hotel-konferencyjne.com.pl/2017/02/08/opinie-firmy-szkoleniowe-z-komunikacji-akademia-rozwoju-biznesu/ Poprzez pomysł plus jego specyfikację wychowankowie...

http://hotel-konferencyjny.org.pl/2017/02/12/spotkanie-raportujace-powiadomienie-uczestnikow-dotacje-i-subwencje/ Niemowląt obliczają się same symetrycznej zgód...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..38 39

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

sylwia vissenna ‹› opowiadania kon ‹› mam na imie basia ‹› kapi hospital ‹› wiosennie ‹› cal of duty ‹› badania ‹› KS TWARDOWSKI WIERSZ O TACIE ‹› polskie ‹› linki do fajnych stron ‹› hotel ‹› disney ‹› Girls ‹› proste ‹› matka ‹› part ‹› wiatr ‹› hobby ‹› mona ‹› bit ‹› nenefer before i forget ‹› simple ‹› brat ‹› wiersz i okazjidnia mamy ‹› pokaza ‹› art ‹› agnieszka derewicka ‹› firma ‹› dzie ‹› ocena ‹› raz ‹› blu ‹› city ‹› strona ‹› kod pet party ‹› krok ‹› 2010 ‹› stay ‹› fajny ‹› voldemort ‹› muzyki ‹› bad ‹› Sex cipki ‹› mody ‹› live ‹› hey ‹› Mini ‹› czarne ‹› lubie ‹› blogi ‹› szko ‹› house ‹› pomoc-dla ‹› Jad ‹› chce

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin