.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "syn rucha mam", strony 1 - 15 z 1678

Fajne Zdj Pies Rucha BabePierwsze, co musimy uczynić, to zawrzeć z Lachami rozejm, aby Chmielowi plany pokrzyżować, głowy zachować i pokazać, że teper my syła....

lubNowa ekranizacja najsłynniejszej historii świata ukazuje całe życie Chrystusa – od narodzin przez Jego nauczanie, ukrzyżowanie aż po zmartwychwstanie. W...

Syn samotnej matki... Bruno Ferrero Syn samotnej matki, urodził się w pewnej zapadłej mieścinie. Rósł w innej osadzie, gdzie pracował jako stolarz aż do...

1. Otwórz mapę Panfu i klinij w osmiornicę 2. Porozmawiaj z osmiornicą: , aaa! kim jesteś? Małą Pandą? No tak... Ale nie tą, której szukam! Chcę odnaleźć swój...

A obywatel Finlandii Paavo Salonen, który zgodnie z rosyjskiej strony, nielegalnie i bez wiedzy żony Rima Salonen Rosjanie przeniesiona z Rosji pięć lat jego syn,...

Mamusia od dnia dojrzałości swego syna uczyła profesjonalnej minety! Kochany synuś przez tyle czasu nabrał ogromnego doświadczenia... Zobacz mamuski - dojrzale -...

Mamusia od dnia dojrzałości swego syna uczyła profesjonalnej minety! Kochany synuś przez tyle czasu nabrał ogromnego doświadczenia... Zobacz mamuski - dojrzale -...

W marcu tego roku pojawi sie plyta Gorzkiego lidera zespolu Elita Kaliska! Płyte wydaje wytwornia MTJ! Produkcja zajeli sie m.in. DJ Tomekk, Ziemowit(Grupa...

Pewnego dnia kierowca 50-osobowego autobusu miał wypadek. Jadąc na jezdnię wyskoczył mu mały chłopiec. Kierowca nie wiedział, co ma zrobic: czy poświęcic życie tych...

Świat rozpadał się na kawałeczki. Nikt by się nie spodziewał, że w takim momencie dzieci Cesarzowej zechcą ją ratować. Jedyną ucieczką od nieuchronnej śmierci jest...

Sharry Portfel i TAJEMNICZA CELA wstep Wszystko zaczeło sie w 1989 roku gdy para gangsterów Julia i Johny Portfell zrobili sobie synka o imieniu Sharry. Ale...

ADAM - nudny i ma małego pyrdka, suchar, nie myje uszu ADRIAN - ogląda kreskówki, a gdy nikt nie patrzy, biega w damskich ciuszkach ALBERT - uroczy i śmieszny,...

Revell.com.pl jest sklepem internetowym, który powstał kilkanaście lat temu. Prowadzi on sprzedaż modeli do składania oraz sklejania, a także akcesoriów modelarskich....

http://img.kawusia.pl/images/3/0/306ccf57bfb472331988c7d24810db8d.jpgPoki co chlopak Rysia ma 15 lat.Chce miec rodzicow obok,razem.Jakos przekonal Rysia i on z nimi...

Tym prezentem są dzieci.Lubie dzieci ale jak widac duzo z nimi problemow.Juz mam dosc bycia z facetem ktory ma w zyciu taki prezent.Zawsze bedzie strach ze wroci do...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..111 112

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin