.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "syna", strony 1 - 15 z 1625

29-latek w niewyjaśnionych okolicznościach zmarł w areszcie w Tarnowskich Górach tuż po zatrzymaniu. Jego rodzice domagają się miliona złotych zadośćuczynienia. -...

Hej Blondynki nie są głupie ale to co teraz przeczytacie Bedzie niezłe XD   List Blondynki do Syna... Piszę do Ciebie tych parę linijek, żebyś wiedział, że...

"Pokój syna" właśnie skończyłem oglądać ten film. dobry film. nawet bardzo. nie wiem skąd znajoma wiedziała, że mi się spodoba. dlaczego "wcisnęła" mi go siłą...

Jak donosi Życie na Gorąco, może się okazać, że Wiśniewscy wrócą z podróży po Amerykach we czwórkę. Michał marzy bowiem o synu (kolejnym, bo przecież ma już syna i...

Jesli chodzi o Ryszarda.Nie potrzebnie robiłam afere.Nie wiedziałam o co chodzi.Wyjasnił pózno.Znalazł dodatkową prace i nie miał czasu.No ok.Postanowiłam czekać.Z...

Miałam pytanie.Czemu taka jest moja relacja z matką…Pamietam jak byłam mała to bracia sie mną zajmowali długo,mama karciła za wszystko.Przeprowadzilismy sie...

Większość ludzi idzie przez życie nie wiedząc czego chce.Równie to wielu wie ale nie walczy do osiągnięcia celów.Natomiast tylko nieliczni wiedzą czego chcą i...

Zadzwonił tak gdzieś o 14.Pamiętam bo marsjanin leciał i rozmawialiśmy godzine i pare minut.I to tak na poważnie.Dobrze że jego nie było tzn Przemka(dostał...

Nie wiem.Chce tak myśleć bo to daje mi ulge.Musisz zaakceptować ludzi takimi jakimi są.Otaczają cie.I co zrobisz?Pozabijasz ich czy co?No chyba nie.Dużo jest...

USA "zazbroili" ZSRR w czasach zimnej wojny ... USA narzucili takie tempo zbrojeń, że gospodarka ZSRR tego nie wytrzymała ... tak samo postkomuniści "zaurzędniczyli"...

Rok 2015 Norwegia. Okręg Rogaland. Gmina Eigersund. Miasto Egersund. Populacja 10874 osoby. Miejsce, gdzie na świat przyszła Hope. Miasteczko, w którym już od prawie...

Zapewne po raz ostatni była w tym miejscu. Ciemnobrązowe oczy dziewczyny z pewną dozą melancholii spoczywały na każdym obiekcie w pokoju. Wszystko - każda rzecz czy...

Wybór literatury dla dziecka to jeden z wielu problemów przed jakimi stają emigranci polscy w Wielkiej Brytanii. Wszechogarniające elementy anglosaskie takie jak...

przecież sądownictwo w Polsce wywodzi się z PRL-u, czyli z totalitaryzmu ... to właśnie sądy są władzą totalitarną ... z dziada pradziada, i z ojca na syna, od 1944...

Na rynku odzieżowym w Polsce panuje obecnie moda na stylowe koszulki dla całej rodziny z indywidualnym nadrukiem. Na naszym rynku pojawia się coraz więcej...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..108 109

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin