.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "szablon z shinee", strony 1 - 15 z 6070

Wpadłam na to leżąc w moim pokoju na ziemi. ^^ Dziwne, nie ?Dziękuję, że czytaliście ,,Ciężka Praca", a także za komentarze.Arigatooo!!!Zaczynam wieloczęściowe...

dzień dobry! (a raczej dobry wieczór). witam na mojej nowej szabloniarni. na razie nie wszystko jest dopracowane, ale mam nadzieję, że niedługo się to...

Witam was moi kochani (chyba jednak powinnam napisać "kochane", bo zauważyłam, że żaden osobnik płci męskiej tu nie wchodzi) w Nowym Roku - 2011! Wszystkiego naj naj....

Zmieniłam szablon.W celu?Nie wiem w jakim celu.Zobaczyłam to zdjęcie i mi się spodobało.Wogóle chcę jakoś tego bloga zmienić.Zastanawiam się czy nie złożyć...

Jako (chyba)dobrze wychowana bloggerka odwdzięczam się kochanej Lylyth za wspomnienie o mojej skromnej osobie w paru notkach (te bo są cenniejsi niż klejnoty w...

Został wykonany na szybkiego :) Zdjęcię zrobiłam sama: patyki wierzby kręconej w wazonie wykonanym przez moją mamę ze starej puszki, sznurka i cementu plus jeden...

  Krótkie teksty, które możemy zapisać na podziękowaniach dla zaproszonych przez nas gości weselnych.   Serdecznie dziękujemy, że jesteściez nami w tak...

Pora zacząć (po raz trzeci) prowadzenie bloga. Pierwszy był totalnym nieporozumieniem, drugi mega porażką, ten natomiast może się okazać po prostu byle czym. Do...

Miał być edit tamtej notki, ale dorzucam jeszcze jeden szablon (uwaga, on jest dziwny!) do kategorii inne, bo naprawdę nie wiem jak ma go sklasyfikować. Z...

Dodałam nowy szablon i nie pokazują się moje wpisy chcę sprawdzić czy mi się wszystko skasowało co napisałam

Nowy szablon już jest i moim zdaniem jest bardzo fajny. Kolorystyka nie wali po oczach, a słodki Kangin na obrazku sprawia, że aż chce mi się pisać notkę. Jednak ze...

Wczoraj zrobiłam nowy szablon :3 A właściwie podmieniłam tylko grafikę z szablonu, który zrobiłam 2-3 lata temu XD Jak już miałam prawie wszystko skończone to po raz...

Cześć dzisiaj mam dla was super szablonik tutaj↓ http://layout4you.co.cc/justyna/ludzie/iznowu/iznowu ÎňƒŎřМã©Ĵ@ Aby...

Pierwszy szablon z Kategorii FILM znajduje się tutaj: www.polowa.mnie.szablon.blogasek.pl  

Witam. Mam do was jeszcze pytanko. Chcielibyście żebym zmienił szablon? Oczywiście wybiorę jakiś fajny inaczej zostanie ten:) Proszę o pisanie w komentarzach.

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..404 405

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin