.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "szczęście", strony 1 - 15 z 1286

Idac Potknelam Sie, Spojrzalam w Dol, A Tam Male Ziarenko Lezalo. Podnioslam Je, Schowalam Do Kieszeni, Zas w Domu Wrzucial Do Doniczki..Po Dluzszym Czasie Wyrosla...

[blog] PIERWSZE WRAŻENIE Zawsze na początku oceny zwracam szczególną uwagę na adres bloga, gdyż to właśnie on przyciąga lub odciąga czytelników, toteż Twój...

Matko nie wiem co sie dzieje ale codziennie mam szczescie to znajde kase to poznam kogos milego na moim poprzednim blogu www.ebcia121.blog.inetria.pl pisalam jak to...

PRZYJAZN CZY SAMOTNOSC?SPOKOJ CZY SZCZESCIE? 3 marzec 2007 niepokoj i lek o przyszlosc...cos co nie pozwala zasnac to mysl ze rozstaniemy sie na zawsze!ze...

Co to znaczy szczescie? Szczescie jest wtedy,kiedy wszystko idzie po naszej mysli. Kiedy mamy dobra prace- nie musimy sie martwic o to czy przezyjemy kazdy kolejny...

dawno nie mialem takiego tygodnia, moj nastruj sie zmienial co kilka godzin i to o 180 stopni... na szczescie jest juz nowy tydzien, co przyniesje? nie wiem ale na...

tak sobie mysle, ze dając innym szczescie daje je tez sobie. niby normalne ale poczułam to dzisiaj. ag, mam nadzieje ze dałam Ci szczescie, bo kiedy odchodzilam...

Zmęczona po całym dniu w szkole i na treningu, wchodzę na bloga. Od razu zaskoczył mnie tytuł.. mile zaskoczył. Piękny. Oryginalny, rzadko spotykany, niebanalny....

No tak,niezły początek tygodnia:D.Dzisiaj poniedziałek.Pierwsza lekcja-wf-serwowanie.W tamtym tygodniu było od dołu.Były zawody i te osoby co zostaly na koncu mialy...

co to jest "szczescie"? jak pijaczyna ma alkohol jest szcesliwy...to jest szcescie?? jak narkoman ma narkotyki to jest szzcescie?? palacz ma co palic to jest...

Szczesciem jest kazda chwila, Spedzona z Toba... Szczesciem jestesmy my, Wtuleni w swe ramiona... Szczesciem Ty... Szczesciem ja... Tak bardzo Cie...

Znalazlam kolejna 4-listna konieczynke, fajnie i pewnie wielu moze mnie nazwac szczesciara, ale co z tego ze mam szczescie w znajdowaniu konieczynki, a czasem brakuje...

http://www.temysli.pl/upload/images/medium/2013/09/0_0_0_425450872.jpgPodobno im gorzej sie cierpi to potem przychodzi ukojenie.Kazdy cierpi by potem spotkac swe...

http://www.xdpedia.com/obrazki/kochac_to_takze_pozwolic_komus_odejsc_20245.jpgNie mozna nikogo trzymac na sile.Jesli Ryszard bedzie szczesliwszy z inna to pozwole mu...

http://www.pozytywniej.pl/demot/0_0_0_773497207.jpgJa tylko sie zastanawiam co ta laska ma w glowie.Dwoje dzieci,nie pracuje,jej facet tez nie.Tzn ona to jako laska...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..85 86

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin