.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "szukam pomocy", strony 1 - 15 z 9983

Wspólnota ludzka składa się z wielu małych trybików, których wzajemne zazębianie się winno owocować miłością. Gdyby każdy, wirując, zajmował miejsce, w którym jest z...

Otwieram czerwone okno, i krzyczę z góry: pomocy! to boli! nikt nie odpowiada a ja szukam pomocy... Nikt nie pomoże, wypatruje czarne morze. Nienawiści i...

Ok, więc słuchajcie wszyscy: Szukam kogoś, kto mógłby pomóc mi w prowadzeniu tego bloga. Najlepiej, żeby był to ktoś, kto potrafi robić dodatki typu buttony,...

Powoli moje życie się kończy, powoli wpadam w nowy trans, coś się kończy a coś innego się zaczyna. Tak chyba powinno być.Czuje się jak narkoman, który jest na głodzie...

strach... potworny strach. otacza mnie ze wszystkich stron... na zewnątrz i od środka... nie wiem co robić. nie wiem jak żyć. ciągły strach... łzy spływają po...

Czemu w życiu gubię się Moje myśli biją się, walczą o śmierć A serce nie wie czego chce Szukam pomocy, dobrej rady Biegnę, dobiec jednak nie mogę gdzie...

MARZENIEŻycie jest zbyt trudne czasem moim zdaniem Jest za krótkie, by móc pojąć w czym jest rzecz Wykaż się rozsądkiem, by móc sprawić, że Twoje życie zmieni się ...

...Tekst wysrodkowany Bo w zyciu wazne sa chwile... czasami mysle o rozowym sznurze ktory przenioslby mnie do krainy wiecznych snow lub o srebrnej zyletce ktora...

Ale wieśniacki tytuł tej notki, ale ja jak napisze to nie poprawiam. No co Sylwek dziś. Ale ja nie myślę o tym. Inna myśl nie daje mi spokoju... nie szukam pomocy w...

szlam... dumnie z podniesionym czolem... nie zauwazalam bolu innych zla otaczajacego swiata... kiedy sie potknelam zobaczylam ze swiat jest zly... ze ludzie tu...

smutno... eh dlaczego życie jest takie trudne.. czasem myślę, ze tak ma być ale po co miało by tak być niby... Dzisiaj dla mnie ciężki dzień. Dziwne ile człowiek...

Krew dudni w uszach, deszcz mnie zalewa, Ktoś błyskawicą ostrzega z nieba. Patrzę i widzę puste ulice. Po cichutku liczę, po cichutku myślę. Tam się upiłem,...

Nie rozumiem samej siebie... Bo ja jestem trudna... Inna.... Trudno... *** Łzy... ...ku ogólnemu zdziwieniu lubię je wylewać.. Lubie płakać, lubię się...

Dziś na chwile zamknąłem oczy i wyobraziłem sobie że mnie nie ma a cały świat nie istnieje... miałem nadzieje że to uczucie będzie trwało wiecznie ... przyszedł...

elo ludzie z klasy!!!!pomóżcie mi!!!!Nie mam pojęcia jak napisać tą rozprawke...to jest jakieś walnięte. I jeszcze babka wymyslila nam taki temat że masakra...ale...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..665 666

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

szukam pomocy ‹› dziewczyna tka sobie ‹› Zdjecia cipek ciezarnych kobiet ‹› big time rush ‹› hot mama ‹› seks brata z siostra ‹› razem ‹› Just in Time Escape ‹› wiersz oojcu ‹› ouran high school host club ‹› goL ‹› odloty gdańsk ‹› 13 to letnie dziewczyny nago ‹› amfitamina i sex ‹› yaoi blog ‹› silna kobieta ‹› Sex małolaty nago zdjencia ‹› blog o selenie gomez i justinie bieberze ‹› newsy-Justin biber koncerty w polsce ‹› kocha ‹› teraz jest moj czas ‹› kody na pet party na szafiry ‹› kod na szafiry do gry pet party na nk ‹› morena teledysk ‹› Len Tao i jego dziewczyna ‹› system ‹› justin bieber koncert w polsce ‹› kody do petparty na szafiry za fry ‹› lil ‹› ania wyszkoni piosenki ‹› tragedia pod smolenskiem ‹› fetysz do ludzi w maskach ‹› kody na litere p do gry Pet party na nk ‹› gry oline ‹› dodaj bloga ‹› harry potter blog ‹› i znow otwieram wam drzwi ‹› sekrety maite perroni ‹› blondynka ‹› duchy ‹› nienawidze tej dziewczyny opisy ‹› Widok kobiet golych ‹› ile oksztuje bilet na koncert Justina Biebera w polsce ‹› avki na nk dziewczyny ‹› anita sokolowska ‹› harry i ginny 100 ‹› Pet Party kody do gry ‹› milosc samotnosc ‹› milosc ma kolor krwi ‹› uwolniona zaczynam nowy etap ‹› sakura spotkanie u orochimaru ‹› niech mnie pan zerznie ‹› piotr rubik muzyka ‹› Cipka maili cyrus ‹› nr do justina bibera

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin