.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "techno", strony 1 - 15 z 491

Czasami zdarza się taka zbieżność dnia i nazwy, która wszystkim jeży włos na głowie, a Owcy daje dużo radości, co bardziej przesądni ubierali się jak na dzień św....

free playstation network money codesrachel steele videoforces of corruption free cd key codevlc media key dellsoftcamkeyhappy birthday letters to boyfriendaq worlds...

' tu cie mam, tu cie mam , techno amfa amfa techno . cholera. z koni wyszło gówno. do dupy jade,a nie na konie. siedzę sobie teraz u babci, na wsi.całe szczęscie...

Chcę zaprosić na kolejną nową kompozycję w moim wykonaniu w tempie House, przeplataną w dźwięki Techno. BENEFACTOR - TECHNO HOUSE Dziękuję że słuchasz mojej...

Od razu z góry przepraszam, że zwlekałam z oceną, ale mam tyle na głowie, że nie wyrabiam się na zakrętach. Nadrabiam straty i ocenię Ciebie. Pierwsze wrażenie:...

Kolejną moją kompozycją jaką chcę przedstawić, jest z pewnością muzyka Energiczna, przenosząca w klimaty Techno. BENEFACTOR - TECHNO ENERGY Zapraszam też do...

Techno to muzyka elektroniczna o jednostajnym, regularnym rytmie w metrum 4/4. Klasyczne techno posiada stosunkowo szybkie tempo około 130-140 uderzeń na minutę....

hmm...w jednym z komentarzy ktoś bezczelnie stwierdził, że słucham techno. Mylił się pan, panie E4kochanX...chcę się obronić, bo jestem raczej przeciwny temu typowi...

To chuj, że gramy jak 20 lat temu To chuj , że nie równo wchodzimy w refreny To chuj, że nas nie ma na listach przebojów że nie jemy hamburgerów, nie pijemy coca...

Żegnajcie gitary, basy, żegnaj perkusjo. Zastąpi was syntezator. Wystarczy kilka dźwięków, szumów, hałasów. Całość należy wymieszać, potrząsnąć, zmiksować,...

a wiec tak to blog o muzyce techno ale i nietylko pokic o duzo tu nibedzie ale z czasem wszyko bedzie inaczej mysle ze bedzie sie wam podobac!!jezeli chcecie mi pomuc...

Techno jest jak szmata (clout) do wycierania kurzu i jak dziewczyna ktora na przyklad sie z Toba caluje, a tak naprawde potem zastanawia sie czy Ciebie Kocha....

Because the identify implies, a personalized t-shirt is one which is designed considering the alternatives or likes from the wearer. There's a surging desire of...

Given that the identify implies, a personalised t-shirt is one which is built taking into account the choices or likes on the wearer. You can find a surging need of...

Because the name suggests, a personalized t-shirt is one that is developed taking into consideration the alternatives or likes with the wearer. There's a surging...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..32 33

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin