.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "tekst piosenek po polsku", strony 1 - 15 z 10903

NAJWIĘKSZY HIT AVRIL CZYLI Girlfriend PO POLSKU Hej Hej Ty TY Nie lubię twojej dziewczyny nie tędy nie tędy myślę że potrzebujesz kogoś nowego hej hej Ty...

K.M : Dlaczego nie macie piosenek po Polsku i czy kiedyś taka będzie ? ALA : No więc nagrałyśmy całą płytę po angielsku bo jak Tola mówiła chcemy też zrobić...

` Myślałam jak większość kobiet - mężczyźni są źli. Że są draniami, dwulicowi, uwielbiają zdradzać. Aż nagle zjawiasz się Ty. Bez pytania burzysz moje wyobrażenia o...

Serce wiem, że byłam zbyt oschła dla Ciebie... Przepraszam za rzeczy w które Cię wplątałam... Zanim zawiedziesz się na mnie, bądź zapytasz o sympatie... Chce byś...

Miał być poświęcony tylko na radość zabawe oraz Cudowny odpoczynek ssanie RAIN, miał być i nie będzie... Mam coś takiego że jak słucham muzyki to czuje że odżywam...

Ello! Cieszę się, że blog wam się podoba chociaż za wiele na nim nie ma. Dzisiaj dam wywiady. No, a tak ogólnie mówiąc o TH to proponowana data na następny koncert TH...

http://www.youtube.com/watch?v=pci3zK48cXU (link do piosenki) Enrique Iglesias-Do You Know? Czy Ty wiesz? Czy Ty wiesz? Czy Ty wiesz co się czuje...

Sorki, że ocena się tak przedłuża, ale wydaje mi się, że jak widzimy, że jest to fanklub to mamy do niego uprzedzenie i po prostu nie mamy ochoty oceniać. Tak już...

,,Schools out,, "Poza szkołą" Yeah Yeah Yeah Szkoła jest miejscem w którym musicie się uczyć cały dzień i potem studiować nienawidzę tego!...

SOMEDAY Nothing seems to be the way That it used to Everything seems shallow God give me truth In me, and tell me somebody's watching Over me and that is...

Dzsisiejsza notka bedzie o Ivanie Komarenko. Wstawie wywaid ktory ze strony www.m-jak-milosc.pl i troche zdjec z tej samej stronki. No to zbaieram sie do roboty bo...

Robyn Rihanna Fenty czyli Rihanna urodziła się w 1988 roku w St. Michael na Barbadosie. Została odkryta przez producenta Evana Rogersa (znanego ze współpracy między...

Cześć! Jak obiecałam, dzisiaj napisze trochę newsów. Mam trochę czasu, a później może być z napisaniem trochę gorzej, ponieważ muszę zrobić prace z Hiszpańskiego....

Siemka!!! Dziś niestety nie będzie notki o Harrym Potterze, ale na moim 2 blogu jest początek jak chcecie to możecie wejść: www.doda115.mylog.pl Ale mam szczęśliwą...

Gothic 3 Do Pobrania Za Darmo Pelna Wersja Po Polskubarbara mularczyk zdjeciaboska komedia dante alighieri opracowaniechomikuj odkrywam siebie i swiat testy klasa...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..726 727

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin