.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "tydzien", strony 1 - 15 z 1287

Nowy tydzien , od nowa to samo :-) Praca praca ii tesknota ! Mam coraz wiecej zajec praktycznie caly tydzien mam zawalony i tylko biegam do metra z metra :p i jakos...

..za tydzien juz lepiej bedzie , za miesiac.i napisal ze dzis znow, ze tak jak wczoraj.moje rozczarowania mniejsze i wieksze nie daja sie cieszyc w pelni tym co teraz...

elo no i tydzien zlecial wpizdu wczoraj bylem w pl sql i z kolesiem grqlismy w gale i koles 4 browce mial... 3 jupilery i 1 desperado to jakies smakowe niby... no i...

no i kurwa tydzien minal anja mam dola.. przez co?? przez sql! nie bd opisywal calej historii wczoraj bylem w pl sql i po budzie zostalismy z kolesiami dwie godziny i...

wiecopisze cąły tydzien w skrocie;D od pon. jestem chora ale wczoraj taki power ze mi przeszło chwilowo:DD była wywiadówka i zarąbiście:-)))) wczoraj byłam z moimi...

Ten tydzien jest wyjatkowo pracowity 2 olimpiady z j.polskiego i historii , sprawdzian z geografii i lektura , normalnie zarabiscie , caly wolny weekend spedzilam w ...

Zycie w pospiechu, brak czasu dla siebie, niedospanie bieganie z uczelni do domu i z domku na uczelnie tak mniej wiecje wygladal moj tydzien. Tydzien po ktorym...

Rodzice na dzialce. Ja zostalam w Łodzi jeszcze na tydzien, by pilnowac Maryni-dziecka kuzynki. NIestety smutno tak samej siedziec w domku, dlatego bez zastanowienia...

dawno nie mialem takiego tygodnia, moj nastruj sie zmienial co kilka godzin i to o 180 stopni... na szczescie jest juz nowy tydzien, co przyniesje? nie wiem ale na...

Nareszcie się kończy rok szkolny :) A ten tydzien jest bardzo fajny, bo: -poniedziałek: wycieczka do fordonu -wtorek- na matmie i geografii looz, nie ma...

Heyka;) Sprawa z Angis ie ustatkowala... Dzien sie do siebie nie odzywalysmy... Dwa dni po klotni napisala do mnie zeby susnela jej foto z mojego epa na prezentacji...

Juz tydzien szkoly minal i to jak szybko nikt by sie nie spodziewal ze az tak Napisalam pare sprawdzianow co by nie bylo ze sie obijam Bylam na bilansie 18to latka...

Heyka ;( Bede palakac ;( "Niech mnie ktos przytuli" ;( Angi jest chyba na mnie zla, w ogole jakos zesmy sie tak jakby poklocily ;( To jest blutalne, stlasne i...

...jutro sie zacznie i na 8 znowu pojde sobie na lodowisko, moze naucze sie utrzymywac rownowage robiac obrot na jednej nodze. Dzisiaj Agnieszka probowala mnie...

poniewaz Kasia mnie prosi, zeby czasem choc tu cosik dopisac, wiec... postaram sie! ;) przez ostatni tydzien nic specjalnego sie nie dzialo, bo bylam chora. nadal...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..85 86

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin