.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "uliczki Konohy", strony 1 - 15 z 795

Konichiwa meko! Nie wiem czy to się tak piszę, ale nieważne Postanowiłam napisać 4 rozdział mimo tego, że mam 3 czytelników, ale co mnie to (xD). Czytelnicy to...

Słońce rozpoczynało swoją wędrówkę po niebie. Blond włosa dziewczyna powoli otworzyła oczy, leniwie rozglądając się dookoła. I nagle, nie miała pojęcia dlaczego, ale...

Dedykacja dla magda_black - a tak, w ramach rewanżu. ;] ~~*~~ Czasami trudno określić, czym jest szczęście. Czasami trudno je osiągnąć czy myśleć, że moglibyśmy być...

W zeszłym tygodniu miałam napad weny i dodanie notki mnie przerosło. xD ~~*~~ Wracała do domu zatłoczonymi uliczkami Konohy. Czuła się po prostu źle. Chciała z kimś...

Dlaczego notki nie było w sobotę? Bo dzisiaj blog obchodzi pierwsze urodziny. ^^ Dziękuję, że byliście ze mną. W szczególności dziękuję tym, którzy wciąż jeszcze...

Ha! Pozostał jeden dzień mojego koszmaru! xD A tak na marginesie, to wiecie co? Skończyłam pisać to opowiadanie. ^^ I nie przeraźcie się, ale zaczęłam kolejne....

Nie minęła godzina, a ona już utrzymywała się stojąc na suficie. Niedługo potem swobodnie chodziła. Bieg był trudniejszy, gdyż na chwilę odrywała się całkowicie od...

Późny wieczór księżyc oświetlał uliczki Konohy nie mal, że puste nie licząc dwóch osób chłopaka ciemnowłosego o prześlicznych czarnych tęczówkach i dziewczynę o...

Obudziłam się na schodach, oparta o barierkę. Kark bolał Mnie niemiłosiernie, nie wspominając już o poparzonym brzuchu. Zawiał silniejszy wiatr. Zamknęłam oczy,...

Wczesny ranek.Około 6:00 rano.Drużyna siódma właśnie zaczęła swój trening.Blond włosy chłopak zaczął jak codziennie,na każdym treningu mówić,że jest coraz lepszy i...

Słońce właśnie zawitało nad uliczkami Konohy posyłając ciepłe promienie światła do pokoju osiemnastoletniej kunoichi. Przetarła leniwie powieki i rozglądnęła się po...

Kuniko po swoich dlugich przemysleniach o dolaczeniu do Akatsuki wstala i wyszla z pokoju. Skierowala sie do Eizo. Ale podrodze napotkala Itachiego. Ten tylko sie do...

 Długo mnie nie było. Ale ostatnimi czasy bardzo dużo pozmieniało się w moim życiu. Od teraz będę bardzo skrupulatna w prowadzeniu bloga. Dzisiejsza notka nie...

Nowa przybyła dziewczyna do kwatery głównej Akatsuki. W gabinecie Pein'a. P: Dość długo na ciebie czekałem. M: Jestem kobietą, a to chyba normalne, że muszę...

Za chwilę do szkoły, a ja chodzić nie mogę. Bu. Dede dla... hanami, o. xP ~~*~~ Ciemnowłosa otworzyła oczy i rozejrzała się po pomieszczeniu; ciągle była w...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..52 53

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

uliczki Konohy ‹› budowa drewnianego domu ‹› london boys teledyski ‹› Vincent Valentine opowiadanie blog ‹› wiersze z okazji dnia matki ‹› KODY NA DIAMENTY Z PET PARTY ‹› gdy upadasz co krok ‹› wiersz z okazji dnia matki ‹› kody do pet perty na kase ‹› film pokemon ‹› pogmatwane zycie nastolatki ‹› justina bibera piosenki ‹› bilety na koncert justina biebera ‹› alice i jasper prawdziwa milo ‹› na koniec wakacji ‹› deidara i sakura blog ‹› jasper-bella ‹› Mam biede w domu ‹› blog 27 monika sex ‹› obrazki z dziewczynami ‹› koty rosyjskie niebieskie ‹› zemsta ‹› kody do prt party ‹› blog o justinie bieberze opowiadania ‹› jak zrobic wodospad w the sims 3 ‹› Sasuke Sakura DAnce ‹› obrazki fantasy ‹› SasuSaku opowiadanie o milosci ‹› usuwanie reklam w blog onet ‹› ile ludzi mieszka w kobielniku ‹› oceny blogowe ‹› naruto konan milosc ‹› bydgoszcz randki sex wiola ‹› kody do pokemon wersja szmaragdowa ‹› jean ‹› blog marcinkiewicza ‹› krok ‹› moj dziennik blog 4 you ‹› Dorcas Medows Blog ‹› 14latki nago fotki ‹› sim 3 jak zrobic wodospad ‹› j angielski test steps in english ‹› opowiadanie big time rush ‹› good game ‹› kodayna szafiry do pet party ‹› znaczenie imion ‹› pet party haki ‹› harry potter opowiadanmie erotyczne ‹› Seks w rodzinie ‹› harry potter blog ‹› czat animal sex ‹› jak doda ‹› nick jonas opowiadanie ‹› pierwszy ‹› mama z synem

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin