.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "umk", strony 1 - 15 z 33

Przy kasie w całodobowym markecie. Mama (elegancka, szykowna, w drogich okularach, typ adiuntki lub kierowniczki laboratorium badawczego) do nastolatki: "Po...

HPLCWysokosprawna chromatografia cieczowa, HPLC (ang. High Performance Liquid Chromatography) – odmiana chromatografii cieczowej, technika analityczna a także...

Ta strona da Ci więcej informacji o http://fotonia.eu/. Kliknij!Waldemar Woźniak (ur. w 1948 w Gdańsku) – polski malarz.Ukończył Wydział Sztuk Pięknych...

Informacje o tematach związanych z iwra.pl. Polecam!Geografia – nauka przyrodnicza, humanistyczna i społeczna zajmująca się badaniem powłoki ziemskiej...

Witamy na UMK, gdzie mają pretensje, gdy : a)      masz wyższe ambicje aniżeli ich uczelnia, i wtedy kłoda pod nogi   b) idiota...

A więc jak zwykle ambiwalentnie jest. Sama własną pomysłowością odwlekłam atak, i dzięki temu nie leżę jeszcze jak kłoda ze sparaliżowanymi nerwami. Nerwy ważna...

dzisiaj studia, jutro zresztą też. zastanawiam się po co zaczęłam kolejny kierunek. chyba tylko dla własnej satysfakcji i przyjemności. od zawsze chciałam studiować...

Nie ogarniam własnej woli mocy. Zawsze mam używanie. Generalnie nie mam np. astmy, ale nie jestem w stanie biegać, palić, przebywać w górach, duszę się w nocy itp....

A więc od początku. No bo przecież się w końcu wyda. Że zataiłam przed uniwersytetem chorobę umysłową. Bo wariaci i chore dzieci w zasadzie nie studiują na UMK, na...

1. Stosunki polsko – litewskie.Wznowienie dialogu z Litwą było możliwe tylko dzięki rozpadowi ZSRR.13 marca 1990 r. rząd RP poparł starania Litwy o uzyskanie...

ludzie są zajebiści. nigdy nie myślałam, że trafie na takich świrusków jakimi są niektórzy.. generalnie wszystko jest ok oczywiście jestem najgłośniejsza aale nic już...

Juz nie moge sie jutra doczekac. czuje jak bedzie fajnie. dzis jeszcze spro zajec ale co tam dam rade.... chor moze jakies male sprzatanie a jutro raNIUTKO UMK !!...

więc tak nastudia sie dostałam... zobaczymy co to bedzie z tego zaocznego UMK. Mam nadzieje, zę bedzie ok ;d

Nobody knowsNobody seesThat this girl doesn't know who she is (All Ends, Nobody's story) Od ostatniej notki minęły dwa tygodnie z jednodniowym hakiem /'Ania, nie...

strony:1 2 3

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

umk ‹› czarnamagia ‹› fill ‹› streling knight i jego dziewczyna ‹› special ‹› fallen angel ‹› podoba ‹› numer telefonu jastna bibera ‹› i znow otwieram wam drzwi ‹› dżone taxi ‹› opowiadania smok ‹› itachi i sakura ‹› kiedy justin bieber bzie mial koncert w polsce ‹› zdrowie ‹› z kuzynka po praktykach ‹› telefon do Justina Bibera ‹› pierwsz ‹› panic at the disco opowiadanie ‹› opowiadania erotyczne hermiona ‹› kod na szafiry do gry pet party na nk ‹› gdzie zalozyc bloga ‹› soccer ‹› sora ‹› wiersz dla mamy ktorej juz ni ‹› resor world ‹› papier ‹› kod do pet party na kase na nk ‹› justin przyjerzdrza do polski ‹› ile kosztuje bilet na konert justina bieberr ‹› hermiona granger analiza ‹› wszystkiego najlepszego-d rinn ‹› wiersz o biebierze ‹› wakacyjne opowiadanie ‹› w zyciu piekne sa tylko chwile ‹› skad-ta-nazwa-nevada-tan ‹› masz ‹› hack do pet party na nk na szafiry ‹› mato ‹› life is great ‹› Selena Gomez i Justin Bieber avatary ‹› vampir bella jasper true love ‹› obrazki ruchomena dobranoc ‹› justin bieber i selena gomez ‹› jak otworzya konsole do wpisania kodu na pet party ‹› cam rock 2 ‹› Jego dziewczyn ‹› noc poslubna edwarda i belli ‹› czat animal sex polski ‹› sasusaku taniec ‹› prosto z murawy ‹› odcinek krecoacy sie wokol sasuke i sakury ‹› opowiadania elf fantasy ‹› aga bydgoszcz ‹› Bastian bayern ‹› szafiry za darmo

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin