.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "valo", strony 1 - 15 z 34

HIM - fiński zespół love metalowy, założony przez Villego Valo w 1991 roku w Helsinkach. Jego pełna nazwa brzmi His Infernal Majesty, co oznacza Jego Piekielna...

Ville Valo chcial sie zająć materialem na "Venus Doom", więc wyjechal do Laponii, by zająć się w spokoju twórczością. Zastal tam maly problem. A mianowicie chodowcę...

Introductory or “teaser” rates: The sharp restriction of card issuers offering introductory rates for new credit card holders – a lower rate that...

Wpadłam dziś na genialny pomysł. Mianowicie, ponieważ wróciłam do domu i wreszcie, po raz pierwszy od jakichś dwóch-trzech miesięcy PORZĄDNIE wypoczęłam, do głowy...

Urodziny jak urodziny:) moglo byc lepiej ale bylo milo:) Dzisiaj ktos powiedzial mi bardzo madre slowa... otoz, Niedojrzała miłość mówi: "Kocham cię,...

Jesse urodził się w 1984 roku ( jest 8 lat młodszy od Villego ). Jest profesjonalnym bokserem w Helsinkach (Finlandia). Zdobył srebro w World Championship, bronz...

Dobra... Teraz dowiedziałam się że matka Ville'go, Anita gra w zespole muzycznym Meriats... Nie dziwi mnie już to że Ville i Jesse robią karierę muzyczną... Nic...

Bu! nie jest dziś w najlepszym humorze. Bu! ma okres. Bu! jest żądna krwi. Bu! jest ZŁA Mam do Was wąty. Do całego świata. Tylko do Fausta nie mam *klepie go po...

1) Seafood restaurant Jess spotkała się kilka dni temu (24.11.08) ze swoim chłopakiem Azarią. Para wybrała się do restauracji gdzie podają owoce morza. Oczywiście...

Następnego ranka (wrrrrrrr... qrcze no! xD ) Ville budzi się, ale nie otwiera oczu. - To był sen. Nie wróciliśmy do domu. Wciąż jesteśmy na tej poj****** trasie. -...

W pewien wtorkowy poranek Ville idzie na śniadanie. Widzi Gasa, który jest cały szczęśliwy. Obok niego, w wielkim wazonie stał bukiet kwiatów. Wielkich,...

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa [...] aaaaaaaaaaa!!! - rozległ się krzk przerażenia dochodzący z pokoju Ville. Pan Valo poszedł do łazienki, żeby zrobić sobie makijaż...

Następnego ranka Ville wstaje cały zdenerwowany. - F***!!! Dzisiaj koncert, a ja paznokcie mszę pomalować. Gdzie jest mój lakier???!!! - wrzeszczy Ville. - Jeśli...

Pewnego cieplego poranka, slońce wdziera się do pokoju hotelowego. Swoimi promieniami budzi faceta, który smacznie śpi. Nagle w tle slychać krzyk: -...

Uwaga: Opowiadanie jest oczywiście żartem. Proszę nie brać tego dosłownie ^^ Zawiera ono wulgarne określenia oraz zboczone fragmenty!!! ------ Bohaterowie...

strony:1 2 3

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin